اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
تخفیف شگفت انگیز فقط تا پایان ۲۵ فروردین

طرز تهیه سالاد سزار رژیمی با 2 سس خوشمزه

طرز تهیه سالاد سزار رژیمی

سالاد سزار رژیمی می تواند علاوه بر تامین نیاز های تغذیه ای شما، باعث کاهش وزن شما شود و موجب می شود از تناسب اندام خود لذت ببرید. برای داشتن اندامی زیبا لازم نیست حتما رژیم سختی بگیرید، بلکه کافی است خوب و اصولی بخورید و کمی ورزش کنید. در طرز تهیه سالاد سزار رژیمی، هیچ نوع سس چربی را مشاهده نخواهید کرد.

زیرا این نوع سس ها اصلا برای کاهش وزن مناسب نیستند و تمام زحمات را شما را مانند دود آتش به هوا خواهند فرستاد. آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو در این مطلب، بهترین نوع سالاد سزار رژیمی را به شما آموزش خواهد داد.

فهرست

  1. مواد اولیه سالاد سزار رژیمی
  2. مواد اولیه سس رژیمی سالاد سزار
  3. طرز تهیه سالاد سزار رژیمی
  4. طرز تهیه سس رژیمی سالاد سزار
  5. درباره سالاد سزار رژیمی بیشتر بدانیم

در این قسمت از آموزش آشپزی، ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای طرز تهیه سالاد سزار رژیمی گفته می شود و پس از آن دستور پخت آن ذکر می شود.

مواد اولیه سالاد سزار رژیمی

  1. کاهو سالادی ۱ عدد
  2. سینه مرغ ۱ عدد
  3. روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری
  4. سیر ۱ حبه
  5. سرکه بالزامیک ۱ قاشق غذاخوری
  6. پنیر پارمزان به مقدار دلخواه

مواد اولیه سس

  1. ماست ۱/۲ پیمانه
  2. سیر ۱ حبه
  3. آب لیمو ترش ۲ قاشق غذاخوری
  4. ریحان خرد شده ۱ قاشق غذاخوری
  5. نمک و فلفل به مقدار کافی

طرز تهیه سالاد سزار رژیمی

  1. ابتدا لازم است سینه مرغ را طعم دار کنید. برای طعم دار شدن مرغ زمان زیادی لازم نیست. مقداری روغن زیتون، سرکه بالزامیک، سیر رنده شده، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید.
  2. مرغ را به این سس آغشته کنید و به مدت نیم ساعت در ظرف در بسته یا کیسه زیپ داری داخل یخچال قرار دهید.
  3. بعد از نیم ساعت مرغ را در تابه گریل مناسب فر قرار دهید (میتوانید از یک ظرف پیرکس یا سرامیکی هم استفاده کنید).
  4. فر را از ده دقیقه قبل روی دمای ۲۲۰ درجه سانتیگراد تنظیم کنید.
  5. روی ظرف مرغ را با فویل آلومینیومی بپوشانید و آن را به فر گرم شده منتقل کنید.
  6. تایمر را روی ۳۰ دقیقه تنظیم کنید.
  7. کاهو را بشویید و برگ های اضافی آن را جدا کنید. سپس آن را به شکل دلخواه خرد کنید و کنار بگذارید تا مرغ آماده شود.
  8. نان را هم در توستر یا ساندویچ ساز توست کنید و در صورت تمایل خرد کنید.
  9. کاهو را در ظرف سرو بریزید. مرغ گریل شده را خرد کنید و روی کاهو بچینید. نان توست شده را اضافه کنید.
  10. در صورت تمایل کمی پنیر پارمزان روی سالاد سزار رژیمی رنده کنید. میتوانید از آب لیمو ترش یا سرکه بالزامیک روی این سالاد استفاده کنید.

اما در ادامه طرز تهیه سس رژیمی سالاد سزار را نیز آموزش خواهیم داد.

طرز تهیه سس رژیمی سزار

  1. ابتدا سیر را با رنده خیلی ریز رنده کنید و در کاسه ای بریزید.
  2. یک قاشق ریحان خرد شده، دو قاشق آبلیموی تازه و نصف پیمانه ماست همزده اضافه کنید.
  3. مواد را با هم مخلوط کنید. سس رژیمی شما آماده است.

درباره سالاد سزار رژیمی بیشتر بدانیم

مهم ترین مشکلی که امروزه گریبان گیر ما شده است، چاقی و اضافه وزن است. دلایل متعددی برای این مشکل تعریف شده است و به سختی می توان دلیلی را به عنوان دلیل اصلی این اتفاق در نظر گرفت. اما از اصلی ترین دلایل این مشکل، استفاده از غذاهای چرب و شیرین و نیزرعایت نکردن اصول صحیح تغذیه ای است. برای داشتن اندام مناسب، باید همه موارد لازم را رعایت کنید. سالاد سزار رژیمی شاید، مهم ترین حلقه مفقوده این پازل کنترل وزن باشد.

اگر بخش های پازل کاهش وزن را کنار هم بچینید، در کنار بخش های ورزش و سایر اصول مهم کاهش وزن، باید بخش تغذیه مناسب را هم قرار دهید که برای تکمیل این بخش به طرز تهیه سالاد سزار رژیمی، نیازمند خواهید بود. سالاد سزار رژیمی، می تواند به عنوان برگ برنده ای برای همه افرادی در نظر گرفته شود که تا کاهش وزن یک قدم فاصله دارند. شما با سالاد سزار رژیمی، می توانید علاوه بر تامین نیاز های تغذیه ای خود، وزن کم کنید و از تناسب اندام خود لذت ببرید. برای داشتن اندامی زیبا لازم نیست که حتما رژیم سختی بگیرید، بلکه کافی است خوب و اصولی غذا بخورید و کمی ورزش کنید.

حضور دانه های شفاف آجیل در طرز تهیه سالاد سزار رژیمی که چشمک زنان به شما سلام می کنند، می تواند اشتها شما را برای لذت بردن از این آجیل بیشتر کند.

خوردن روزانه یک وعده غذایی سالاد، می تواند به میزان زیادی در روند بهبود مشکلات گوارشی و اضافه وزن شما تاثیر داشته باشد. برای داشتن صورتی زیبا و شفاف می توانید به جای کرم های گران قیمت از سالاد سزار رژیمی استفاده کنید. طرز تهیه سالاد سزار رژیمی، گنج نامه ای است که گنج لاغری را به شما نشان خواهد داد. مبادا برای تهیه این گنج نامه غفلت کنید. با تهیه این نقشه می توانید همزمان چندین هدف را نشانه گیری کنید، رسیدن به هدف کاهش وزن ، سلامت پوست، بدن و دستگاه گوارش همگی در گرو استفاده بیشتر از این نوع غذاها است.

غذاهایی که سبزیجات زیادی دارا می باشند، بهترین گزینه برای تضمین سلامتی شما هستند. سلامتی خود را با سالاد سزار رژیمی تضمین کنید و در کنار این سرسبزی طبیعی لذت ببرید. امیدواریم وجودتان همیشه سرسبز باشد.

مهاجرت از طریق آشپزی

مهاجرت از طریق آشپزی برای افرادی که دارای مدرک بین المللی آشپزی هستند، کار بسیار ساده ای خواهد بود و این افراد می توانند در کوتاه ترین زمان به مقصود خود برسند. برای آموزش آشپزی باید اصول اولیه و پیشرفته آن را دانید و با انواع غذاهای ایرانی و خارجی و همپنین طرز تهیه انواع سالاد اشنا باشید. با آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو می توانید تمام این اصول را به خوبی بیاموزید.

شما میتوانید در این سایت علاوه بر آموزش طرز تهیه سالاد سزار رژیمی از آموزش های دیگر مانند طرز تهیه سالاد سزار سوخاری و طرز تهیه سالاد سزار با سس مخصوص نیز بهره مند شوید.

0/5 (0 نظر)
ارسال دیدگاه