اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
تخفیف شگفت انگیز فقط تا پایان ۲۵ فروردین

طرز تهیه سالاد سزار با فیله سوخاری

طرز تهیه سالاد سزار با فیله سوخاری

اگر تا به حال طعم سالاد سزار سوخاری را نچشیده اید و با دنیای رنگارنگ و خوش آب و رنگ طرز تهیه سالاد سزار با فیله سوخاری آشنا نشده اید، حتما این مطلب را مطالعه فرمایید. طرز تهیه سالاد سزار با فیله سوخاری وقتی شما را به دل سرسبزی خود می برد، جذابیت نگاه خود را به شما نشان خواهد داد. مزرعه سالاد سزار می تواند جذاب ترین طعم ها و خاطره ها را برای شما بیافریند.مرغ های خوشمزه و زیبا در دل این سبزه زار قطعا دل شما را خواهد برد. با آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو همراه باشید تا با بهترین طرز تهیه سالاد سزار با فیله سوخاری همراه باشید.

فهرست

  1. مواد اولیه سس سالاد سزار سوخاری
  2. مواد اولیه سالاد سزار سوخاری
  3. طرز تهیه سس سالاد سزار سوخاری
  4. طرز تهیه سالاد سزار سوخاری
  5. درباره سالاد سزار رژیمی بیشتر بدانیم
  6. فواید سالاد سزار سوخاری

در این قسمت از آموزش آشپزی، ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای طرز تهیه سالاد سزار سوخاری گفته می شود و پس از آن دستور پخت آن ذکر می شود.

مواد اولیه سس سالاد سزار سوخاری

  1. تخم مرغ يك عدد
  2. روغن زیتون یک فنجان
  3. سیر یک حبه
  4. پنیر پارمزان کاله نصف فنجان
  5. سس خردل یک قاشق چای‌خوري
  6. نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
  7. سرکه بالزامیک نصف فنجان

مواد اولیه سالاد سزار با فیله سوخاری

  1. کاهو یک عدد (متوسط)
  2. فیله مرغ ١٠٠گرم
  3. نان تست دو عدد
  4. لیموترش تازه یک عدد
  5. تخم‌مرغ دو عدد
  6. زیتون ٤يا٥ عدد
  7. پودر سوخاری يك پيمانه
  8. پنيرگودا ٤ ورق
  9. آرد نصف فنجان
  10. روغن زیتون یک فنجان
  11. سیر یک حبه
  12. نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

قبل از هر چیز باید سس سالاد سزار را تهیه کنید. برای شروع باید یکی از تخم‌مرغ‌ ها را به مدت دو دقیقه در آب جوش بجوشانید. دقت کنید که تخم‌مرغ اصلاً نباید سفت شود.

طرز تهیه سس سالاد سزار سوخاری

  1. بعد از اینکه تخم‌مرغ به مدت دو دقیقه جوشید، آن را در یک ظرف با روغن زیتون، سیرساطوری شده و پنیر پارمزان مخلوط کنید و این ترکیب را باهمزن در حدود پنج دقیقه مخلوط کنید.
  2. بعد از اینکه این مواد را باهم مخلوط کردید، وقت اضافه کردن سرکه و خردل ونمک و فلفل سیاه است.
  3. حالا دوباره باید سس را در حدود سه دقیقه مخلوط کنید تا بافت آن شبیه به سس مایونز شود.

طرز تهیه سالاد سزار با فیله سوخاری

  1. برای درست کردن سالاد، فیله‌های مرغ را طعم دار کنید و بین آن را با پنیر پیتزا پرکنید.
  2. فیله‌ها را بعد از پوشاندن با آرد به زرده تخم‌مرغ آغشته کنید و سپس آن را کاملاً با پودر سوخاری پوشش دهید.
  3. فیله سوخاری را سرخ کنید و آن‌ها را به طور عرضی برش بزنید.
  4. حالا کمی روغن، سير خردشده به همراه نمك وفلفل و نان تست‌ها را به این مواد آغشته کنید.
  5. سپس آن‌ها را داخل فر می‌گذاریم تا نان‌ها کمی برشته شوند.
  6. کاهو را بعد از شستشو به صورت ریز خرد کرده و در ظرف بریزید.
  7. سپس فیله‌های مرغ سرخ‌شده، و مقداری زیتون بی هسته را روی کاهوی خردشده قرار دهید.
  8. نان تست‌های برشته شده و پنیر پارمزان هم باید به این سالاد اضافه شود.
  9. حالا سس سزار را که پیش‌تر آماده کرده‌اید بر روی سالاد بریزید.

سالاد سزار با فیله سوخاری و فیلینگ پنیر آماده است تا آن را نوش جان کنید.

 

درباره سالاد سزار رژیمی بیشتر بدانیم

آموزش آشپزی به دلیل همین سفرهای خوشمزه جذابیت فراوانی دارد و می تواند حس ماجراجویی را در درون شما دوباره زنده کند. با طرز تهیه سالاد سزار سوخاری ما به سفری جذاب رفتیم و به دل سبزه زار های جذاب طعم ها و رنگ های سالاد سزار با فیله سوخاری، رفتیم. مزرعه ها و سبزه زار هایی که شاید، تداعی کننده مزارع سرسبز شمال برای ما باشند.

طرز تهیه سالاد سزار

فواید سالاد سزار با فیله سوخاری

اگر نگران سلامت بودن دستگاه گوارش خود هستید و به دنبال راه حلی برای رفع مشکلات گوارشی خود هستید، حتما طرز تهیه سالاد سزار سوخاری را از سایت ما دریافت کنید و هرچه سریع تر این سالاد را تهیه کنید تا از نزدیک با معجزه سالاد سزار با فیله سوخاری آشنا شوید. فیبر های موجود درسالاد سزار سوخاری می تواند هرگونه مشکلات جدی گوارشی را بهبود بخشیده و به سلامتی دستگاه گوارش شما هم کمک شایانی خواهد کرد. یبوست غول هولناک دنیای امروز است و به عبارتی غول زشت و بدترکیب بیماری ها شناخته می شود. بر اساس اعلام اکثر پزشکان این مساله می تواند عامل بیشتر بیماری های انسان باشد و در صورتی که درمان نگردد، مشکلات جدی ایجاد خواهد کرد. برای کشتن این غول بی شاخ و دم باید هرچه سریع تر طرز تهیه سالاد سزار با فیله سوخاری را تهیه کنید و این سالاد را میل کنید. شما می توانید به راحتی با سالاد سزار سوخاری، به جنگ این غول زشت بروید.

اگر می خواهید سطح انرژی خود را بیشتر کنید و حتی در صورت پیر بودن احساس جوانی کنید، می توانید از سالاد سزار با فیله سوخاری خوشمزه که بیشتر مواد تشکیل دهنده آن از سبزیجات سالم و مغذی می باشد، استفاده کنید. سالاد سزار سوخاری، شما را جوان تر از روزهای قبل خواهد ساخت. وجود پروتئین زیاد در سزار با فیله سوخاری، می تواند به میزان زیادی نیاز های شما را به این ماده برطرف کرده و سطح انرژی شما را افزایش دهد. در طرز تهیه سالاد سزار سوخاری می توانید حضور ویتامین های دیگری مثل C و A را مشاهده کنید. وجود این ویتامین ها در سالاد، ارزش غذایی آن را تا آسمان هفتم بالا خواهد برد. با طرز تهیه سالاد سزار با فیله سوخاری ، غذایی پر از مواد مغذی خواهید داشت که با آن هر انسان با بنیه ضعیفی هم می تواند قوی تر و پر انرژی تر شود. طرز تهیه سالاد سزار سوخاری، می تواند برای مادرانی که کودکان سالاد خوری ندارند هم برگ برنده خوبی باشد.

طرز تهیه سالاد سزار

اگر می خواهید با تبدیل شدن به آشپزی حرفه ای، مدرک بین المللی آشپزی دریافت کنید و به مهاجرت از طریق آشپزی فکر می کنید، می توانید از آموزشگاه آشپزشو قنادشو کمک بگیرید. حتما در این زمینه شما را یاری خواهیم کرد. شما میتوانید در این سایت علاوه بر آموزش طرز تهیه سالاد سزار سوخاری از آموزش های دیگر مانند طرز تهیه سالاد سزار رژیمی و طرز تهیه سالاد سزار با سس مخصوص نیز بهره مند شوید.

0/5 (0 نظر)
ارسال دیدگاه