اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران

طرز تهیه فینگرفود سوسیس سوخاری پنیری

طرز تهیه فینگرفود سوسیس سوخاری پنیری

شما می توانید از فینگرفودهای خوشمزه در میهمانی های ساده و حتی مجلل خود استفاده کنید. یکی از مهم ترین میهمانی هایی که برای تهیه غذای آن معمولا افراد سردرگم می شوند، میهمانی های جشن تولد می باشد. شما برای تهیه غذای این میهمانی ممکن است هیچ ایده ای نداشته باشد. یا این که فرصت کافی برای تهیه غذای جالبی نداشته باشید. پیشنهاد آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو به شما استفاده از طرز تهیه فینگرفود سوسیس سوخاری پنیری برای این مراسم است.

فهرست

  1. مواد اولیه فینگر فود سوسیس سوخاری پنیری
  2. طرز تهیه فینگر فود سوسیس سوخاری پنیری
  3. درباره فینگر فود سوسیس سوخاری پنیری بیشتر بدانیم

در این قسمت از آموزش آشپزی، ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای طرز تهیه فینگر فود سوسیس سوخاری پنیری گفته می شود و پس از آن دستور پخت آن ذکر می شود.

طرز تهیه سوسیس سوخاری پنیری

مواد اولیه فینگر فود سوسیس سوخاری پنیری

  1. سوسیس چهار عدد
  2. پنیر ۵ برگ
  3. شیر یک لیوان
  4. آرد ۲۰۰ گرم
  5. چیپس به میزان لازم
  6. سیخ چوبی چند عدد
طرز تهیه سوسیس سوخاری پنیری

طرز تهیه فینگرفود سوسیس سوخاری پنیری

  1. در مرحله اول از طرز تهیه فینگر فود سوسیس سوخاری پنیری باید آرد و شیر را با هم ترکیب کنید. نکته مهم در این مرحله این است که نباید شیر را ناگهانی به آرد اضافه کنید این کار باعث گلوله گلوله شدن ترکیب شما می شود و مشکلاتی را برای شما ایجاد می کند.
  2. در مرحله بعد طرز تهیه فینگر فود می توانید از سوسیس های بند انگشتی یا کوکتل ها استفاده کنید. طول سوسیس ها باید به اندازه پنیرها باشد.
  3. سپس باید پنیرهای زرد زیبا را به دور سوسیس ها بپیچید، حتی شما می توانید با بر خی از کاتر ها به شکل دلخواه سوسیس ها را برش دهید این کار زیبایی فوق العاده ای به فینگر فود شما می بخشد.
  4. در مرحله بعد باید سوسیس را در یک سیخ چوبی فرو برده و به داخل ترکیب آرد خود بزنید.
  5. بعد از طعم دار کردن سوسیس ها حالا باید چیپس را خرد کنید و سوسیس ها را به چیپس ها آغشته کنید.
  6. در آخر باید این سوسیس ها را با روغن داغ شده سرخ کنید.

درباره فینگرفود سوسیس سوخاری پنیری بیشتر بدانیم

سوسیس هم یک از خوراکی های پرطرفدار در بین بچه ها است. با تهیه این فینگرفود برای کودکانتان جشن تولد آن ها را شادتر برگزار کنید. فینگر فود به عنوان یکی از شاخه‌های هنر آشپزی و با توجه به جذابیت‌هایی که برای نسل جدید دارد، برای بسیاری از علاقمندان به دنیای آشپزی تازگی داشته و تمایل به آموزش فینگر فود دارند. برای آموزش انواع فینگر فود و کسب مدرک بین المللی آشپزی می توانید به آموزشگاه ما مراجعه فرمایید. همچنین کسانی که قصد مهاجرت از طریق آشپزی را دارند می توانند با کسب مهارت و دریافت مدرک بین المللی در دوره های آشپزی به این مهم دست یابند.

طرز تهیه فینگرفود سوسیس سوخاری پنیری

0/5 (0 نظر)
ارسال دیدگاه