اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران

طرز تهیه تاکوی گوشت و سالاد كلم

طرز تهیه تاكوي ماهي و سالاد كلم

در بین همه ی انواع مختلف از فینگر فود ها، تاکوی گوشت می تواند گزینه ی بسیار خاصی در نظر گرفته شود اگرچه ممکن است بسیاری از افراد طرفدار این نوع از خوراکی ها نباشد و شما شما به راحتی می توانید با در نظر گرفتن سلیقه ی مهمانان خود این نوع از فینگر فود ها را در اولویت خود قرار دهید. اگر شما هم علاقمند به یادگیری طرز تهیه فینگرفود، تاكوی گوشت وسالاد كلم دارید با آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو در این مقاله همراه شوید.

در این قسمت از آموزش آشپزی، ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای طرز تهیه تاكوی گوشت و سالاد كلم گفته می شود و پس از آن دستور پخت آن ذکر می شود.

طرز تهیه تاكو

مواد اولیه تاکوی گوشت و سالاد كلم

  1. گوشت پخته شده ریش شده (۲۵۰ گرم)
  2. سیر (۱ حبه خرد شده)
  3. نمک فلفل زیره (۱/۲ قاشق چای خوری)
  4. کلم ریش شده (۱ پیمانه)
  5. خامه ترش (۱/۴ پیمانه)
  6. کاهو خرد شده (۱۰۰ گرم)
  7. آبلیمو (۱ قاشق سوپ خوری)
  8. سس مایونز (۲۰ گرم)

طرز تهیه فینگرفود تاکوی گوشت و سالاد كلم

  1. گوشت پخته شده را در تابه با کمی سیر و ادویه تفت دهید.
  2. بعد از سرخ شدن سالاد را باهم مخلوط کنید
  3. در این نوع غذا نان تاکو (یا اگر نداشتید نان ترتیلا) را برش دهید و بعد با کاتر دایره ای در بیاورید سپس بصورت کتابی در بیاورید و سرخ کنید در این صورت نان حالت U میگیرد

درباره فینگرفود تاکوی گوشت و سالاد كلم بیشتر بدانیم

استفاده از فینگر فود تاکو در بسیاری از مهمانی ها همواره محدودیت های ویژه ای دارد اگر چه این نوع از فینگر فود ها جزو لاکچری ترین نوع از فینگر فود ها در نظر گرفته می شود ولی با در نظر گرفتن سلیقه ی افراد می توان در انتخاب آنها دچار تردید بود. پیشنهاد ما ان است اگر خواستار آن هستید که از این نوع خوراکی های خوشمزه برای مهمانی های خود استفاده کنید و از سوی دیگر رضایت مهمانان خود را به دست اورید و در این وسط اطلاعات کاملی در مورد سلیقه ی غذایی هر کدام از افراد حاضر در مهمانی را ندارید به راحتی می توانید تنوع مختلفی از انواع فینگر فود ها را در نظر بگیرید. به گونه ای که در مقابل فینگرفود دریایی از انواع دیگر از فینگرفود های سرد و گرم دیگر نیز استفاده کنید در این حالت در یک مهمانی به راحتی می توانید رضایت همه ی مهمانان را به دست آورید.

0/5 (0 نظر)
ارسال دیدگاه