اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
تخفیف شگفت انگیز فقط تا پایان ۲۵ فروردین

دوره آموزش کیک های شکلاتی

تصویر شاخص
قیمت دوره

2,500,000 تومان

تعداد

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

نوع دوره

آنلاین

دوره کیک های شکلاتی : کیک شکلاتی طرفداران بسیاری دارد. شاید بتوان گفت این کیک در میان انواع کیک های تهیه شده در سراسر جهان بیشترین تقاضا و درخواست را دارد. در بیشتر کافه ها نیز به مقدار زیاد تهیه می شود. در مهمانی ها دیگر می توانید با تهیه ی کیک های خوشمزه و رنگارنگ توجه همه را به سوی خود جلب کنید. همه ما مهارت لازم برای تهیه ی شیرینی و کیک های لذیذ را داریم. فقط کافی است اندکی دقت و خلاقیت به کار گرفته و همچنین دستورات و استانداردهای لازم در طرز تهیه کیک را دنبال کنید.

برای رسیدن به بهترین طرز تهیه کیک به زمان کافی برای تمرین و تکرار نیازمند هستید. اگر در این راستا به نکات کلیدی گفته شده در این آموزش ها دقت کنید این زمان می تواند بسیار کوتاه باشد. به همین دلیل مدرس بین المللی ما در آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو سعی کرده اند اطلاعات کامل را به همراه فوت و فن های ویژه در اختیار شما عزیزان قرار دهد. با ما یک قدم دیگر به اهداف خود روز به روز نزدیک خواهید شد. در ادامه به معرفی انواع کیک‌های شکلاتی محبوب پرداخته شده است.

آموزش ها در زمینه ی انواع کیک و شیرینی توانسته است به علاقه مندان آشپزی کمک کند تا انواع کیک و شیرینی های خانگی را برای مناسبت های مختلف آماده کنند. کیک شکلاتی یکی از خوشمزه ترین کیک هایی است که اکثر مردم از آن استقبال می کنند. طعم شکلاتی باعث می شود تا بیشتر سفارش ها بر همین مبنا باشد. کودکان بیشتر از بزرگسالان مشتاق خوردن کیک شکلاتی هستند. قطعا کسانی که با شکلات میانه ی خوبی دارند، طرفدار کیک شکلاتی نیز هستند.

همانطور که می دانیم پیشرفت در فناوری اطلاعات باعث شده است تا روابط با مردم جهان کار راحتی باشد. از طریق اینترنت می توان دستور پخت انواع کیک و شیرینی، غذا و دسر ها را تهیه کرد. ( البته در اینترنت هم مثل محیط واقعی ما باید به دنبال سایت های معتبر باشیم ). برای آشنایی بیشتر با انواع کیک و دسر فقط به مقالات نگارش شده معتبر در این زمینه‌ها مراجعه فرمایید.

کیک شکلاتی می تواند به عنوان دسر و عصرانه مورد استفاده قرار گیرد. برای کسانی که طعم شکلات را دوست دارند، کیک شکلاتی از لذیذترین انواع کیک ها محسوب می شود. کیک شکلاتی، دسر مورد علاقه خیلی از کودکان و نوجوانان می باشد.

فواید کیک شکلاتی

کیک شکلاتی در بین افراد به محبوبیت خاصی رسیده است و طرفداران زیادی دارد. علاقه مندان کیک شکلاتی از سایر کیک ها بیشتر هستند. و این حجم از استقبال و محبوبیت به دلیل طعم بی نظیر شکلات درون آن می باشد. در طرز تهیه کیک شکلاتی از شکلات استفاده می شود. و برتری این کیک نسبت به سایر کیک ها، همین شکلات می باشد. شکلات موجود در طرز تهیه کیک شکلاتی فواید باور نکردنی فراوانی برای بدن دارد. در ادامه به معرفی برخی از مزایای شکلات می پردازیم.

شاید اکثر افراد خوردن کیک شکلاتی را تنها همراه با اضافه وزن تصور کنند. اما در حقیقت کیک شکلاتی فوایدی برای بدن و سلامتی دارد. خوردن یک تکه کیک شکلاتی در وعده صبحانه می تواند سبب نشاط و شادابی در فرد شود. و انرژی بیشتری برای فعالیت های روزانه در اختیار بدن قرار می دهد. شکلات یا کاکائو که میوه ی یک نوع درخت می باشد. می تواند سبب افزایش شادی و نشاط در بدن افراد شود.

دوره کیک های شکلاتی

در دنیای بسیار پیچیده و مدرن امروز، خوردن و استفاده از چیزی که بتواند نشاط و انرژی بدن را بالا ببرد تا بتوان کارهای روزمره را به نحو احسن انجام داد، می تواند بسیار مفید باشد. خیلی ها که مشغول به کار و تلاش یا تحصیل هستند، حتی در حین انجام کار هم ترجیح می دهند تا یک خوراکی نشاط بخش استفاده کنند. شکلات به کار رفته در طرز تهیه کیک شکلاتی می تواند در افزایش میزان انرژی بدن بسیار مفید واقع شود. شاید برایتان عجیب باشد اما تکه ای کیک شکلاتی می تواند تا حدی باعث افزایش شور و نشاط شما در انجام کارها و وظایف روزانه ی شما شود. این افزایش شور و نشاط می تواند به دلیل وجود شکلاتی باشد که در طرز تهیه کیک شکلاتی از آن استفاده شده است.

از دیگر فواید شکلات می توان به خاصیت آنتی اکسیدانی آن اشاره کرد. آنتی اکسیدان ها برای مشکلات پوستی مفید می باشند. آنتی اکسیدان موجود در شکلات و کاکائو حتی از آنتی اکسیدان بلوبری نیز بیشتر می باشد. خواص آنتی اکسیدان موجود در شکلات به کار رفته در طرز تهیه کیک شکلاتی، برای اغلب دستگاه های بدن و به طور کلی در کارکرد بهتر و طبیعی تر بدن کمک می نماید. شاید بتوان گفت خاصیت آنتی اکسیدان که در شکلات وجود دارد، می تواند از مزیت های مصرف کیک شکلاتی باشد.

کاکائو موجود در طرز تهیه کیک شکلاتی تاثیرات مثبتی می تواند بر روی بانوان باردار داشته باشد. شکلات در واقع سبب کاهش استرس و اضطراب در دوران بارداری می شود. و به عبارتی از بروز اختلالات عصبی در کودک پیشگیری می کند.

شکلات یا همان کاکائو موجود در طرز تهیه کیک شکلاتی می تواند حتی از مبتلا شدن به مشکلات قند خون مانند دیابت جلوگیری کند. درست است که شکر استفاده شده در طرز تهیه کیک شکلاتی، ممکن است سبب مشکلات افزایش قند خون و بیماری دیابت شود، اما در واقع شکلات موجود در طرز تهیه کیک شکلاتی بر خلاف شکر، می تواند از افزایش قند خون و ایجاد بیماری دیابت جلوگیری کرده و حتی خطر مبتلا شدن به این بیماری را کاهش دهد.

کیک شکلاتی همواره حاوی مواد معدنی، روی، پتاسیم و سلنیوم بوده و می تواند به گردش خون کمک شایانی نماید. و هم چنین احتمال بروز سکته قلبی را کاهش می دهد. شکلات، از جمله مواد اصلی مورد نیاز در طرز تهیه کیک شکلاتی بوده و می تواند در تقویت و سرحال نمودن کارکرد قلب فرد هم تاثیر به سزایی داشته باشد. شکلات یا همان کاکائو می تواند از لخته شدن خون در رگ ها و اختلال در سیستم پمپاژ قلب جلوگیری کند. پس حتی افراد دارای مشکلات قلبی هم به راحتی می توانند از خوردن شکلات بکار رفته در طرز تهیه کیک شکلاتی لذت ببرند، بدون آن که نگران مشکل قلبی خود باشند.

کودکان و خردسالان به دلیل خوش طعم بودن و لذت بخش بودن خوردن کاکائو و شکلات، اغلب نسبت به خوردن خوراکی های دارای کاکائو در محتویات آن ها و یا خوردن خود کاکائو به صورت خالص، راغب هستند. برای مثال کاکائو موجود در طرز تهیه کیک شکلاتی، می تواند تعداد زیادی از کودکانی که حتی نسبت به دسر ها علاقه ای ندارند، به خود جذب نماید.

علاوه بر کودکان که اغلب آن ها به کاکائو و شکلات به کار رفته در طرز تهیه کیک شکلاتی و به صورت کلی به خوراکی های دارای طعم کاکائو علاقه مند هستند، تعداد زیادی از بزرگسالان هم ترجیح می دهند از طعم کاکائو لذت ببرند. حتی افراد میانسال هم به خوردنی هایی که دارای کاکائو و شکلات در مواد تشکیل دهنده ی خود می باشند، علاقه نشان می دهند. کیک شکلاتی می تواند مثالی از اینگونه مواد خوراکی باشد که علاقه مندان زیادی در بین تمام اقشار جامعه در هر سن و سالی دارد. این حجم از علاقه به کیک شکلاتی می تواند به دلیل به کار بردن کاکائو و شکلات به عنوان ترکیب اصلی این خوراکی خوشمزه باشد.

کیک شکلاتی یک دسر همه کاره

علاقه به خوراکی های کاکائویی در میان انواع دسر هم به شدت به چشم می خورد. در مجموعه آشپزشو قنادشو که آموزش انواع غذا و دسر های تحت عنوان آموزش آشپزی فراهم شده است، دوره کیک های شکلاتی به عنوان یک دسر پر طرفدار برای شرکت کنندگان ارائه می شود. اگر قصد برگزاری یک جشن تولد، جشن ازدواج، جشن فارغ التحصیلی و حتی جشن پایان خدمت سربازی را دارید، می توانید کیک شکلاتی را به عنوان یک دسر شگفت انگیز و زیبا سفارش دهید و از طعم شکلات به کار رفته در طرز تهیه کیک شکلاتی نهایت لذت را ببرید و از برگزاری عالی پذیرایی جشن خود خرسند باشید.

مجموعه آشپزشو قنادشو برای با توجه به علاقه کاربران و هنرجویان خود اقدام به نگارشی مقالاتی از جمله طرز طرز تهیه کیک یزدی و طرز تهیه کیک بدون فر کرده است و همچنین میتوانید با مراجه به صفحه طرز تهیه کیک انواع محتلفی از کیک ها را همراه با فوت و فن های مخصوص به آن‌ها فرا بگیرید و همانند یک سرآشپز ماهر کیک‌های خانگی خود را بپزید

دوره کیک های شکلاتی در آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو

در این دوره 9 مدل کیک شکلاتی خوشمزه به همراه دیزاین های خاص آموزش داده می شود. در آخر گفتنی است که مجموعه آشپزشو قنادشو برای هنرجویانی که مهارت آشپزی را از طریق ویدیو‌های آموزش آشپزی فرامی‌گیرند همانند کسانی که در دوره‌های حضوری شرکت می‌کنند شرایط یکسانی را در نظر می‌گیرد و همان‌گونه که به سؤالات هنرجویان در دوره‌های حضوری پاسخ داده می‌شود به سؤالات هنرجویانی که فیلم‌های آموزشی را تهیه‌کرده‌اند نیز به‌صورت آنلاین پاسخ داده‌ خواهد شد و همچنین این هنرجویان می‌توانند برای دریافت مدرک بین‌المللی آشپزی خود نیز از طریق مجموعه آشپزشو قنادشو اقدام نمایند و از این مدرک معتبر برای مهاجرت از طریق آشپزی بهره‌مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت می‌توانید به صفحه مهاجرت از طریق آشپزی مراجعه فرمایید.

در صورت نیاز می توانید هرکدام از قسمت های این بسته آموزشی را بصورت مجزا تهیه نمایید:

طرز تهیه کیک شکلاتی بی بی

طرز تهیه کیک شکلاتی بی بی

۲۳ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه کیک شکلاتی بلک

طرز کیک شکلات سیاه

۳۴ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه کیک شکلاتی تک نفره برشی

طرز تهیه کیک شکلاتی تک نفره برشی

۱۰ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی مغزدار

طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی مغزدار

۱۴ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی کاراملی

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی کاراملی

۱۸ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه کیک شکلاتی ماربل برانیز

طرز تهیه کیک شکلاتی ماربل برانیز

۱۹ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه چیزکیک شکلاتی ارئو

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی ارئو

۱۱ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه کیک شکلاتی ساوارین

کیک شکلاتی ساوارین

۱۳ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه کیک شکلاتی خیس ترکیه ای

طرز تهیه کیک شکلاتی خیس ترکیه ای

۲۸ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

3.3/5 (3 نظر)

طرز تهیه کیک شکلاتی بی بی

23دقیقه

طرز تهیه کیک شکلاتی بلک

34دقیقه

طرز تهیه کیک شکلاتی تک نفره برشی

10دقیقه

طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی مغزدار

14دقیقه

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی کاراملی

18دقیقه

طرز تهیه کیک شکلاتی ماربل برانیز

19دقیقه

طرز تهیه چیزکیک شکلاتی ارئو

11دقیقه

طرز تهیه کیک شکلاتی ساوارین

13دقیقه

طرز تهیه کیک شکلاتی خیس ترکیه ای

28دقیقه
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
اولین نظر را شما بنویسید. “دوره آموزش کیک های شکلاتی”
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

مدرس با تجربه و کاردان ما در آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو سعی دارد با ارائه ی نکات کلیدی در طرز تهیه کیک های مختلف شما را در رسیدن به بهترین نوع از کیک ها یاری کنند با ما می توانید در کوتاهترین مدت زمان به لیست بسیار زیادی از انواع کیک ها دسترسی داشته باشید. در این دوره طرز تهیه ۹ مدل کیک شکلاتی پرطرفدار و کاربردی را به همراه دیزاین های مربوط توسط مدرس بین المللی استاد فرنود به شما آموزش داده می شود، که به شرح زیر می‌باشد.

قیمت دوره

2,500,000 تومان

تعداد

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

نوع دوره

آنلاین

مدرس

استاد سرآشپز فرنود

  • دارنده دو مدال جهانی در مسابقات بین المللی گاسترونومی ۲۰۲۱
  • استاد دانشگاه و سرآشپز بین المللی
  • مربی و ممتحن رسمی سازمان فنی و حرفه ای ایران
  • دانش آموخته آشپزی بین الملل از دانشگاه مالزی
  • کارشناس صدا و سیمای ایران