اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران

طرز تهیه فتوچی با سبزیجات

طرز تهیه فتوچی با سبزیجات

فتوچينی از انواع پاستا است و طرفداران زيادی دارد. همچنین فتوچينی سبزيجات که در زمره غذاهای رژیمی می باشد بسيار خوشمزه است و مواد لازم کمی هم نياز دارد. برای آشنایی با طرز تهیه فتوچی با سبزیجات با آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو همراه باید.

فهرست

  1. مواد اولیه فتوچی با سبزیجات
  2. طرز تهیه فتوچی با سبزیجات
  3. درباره فتوچی با سبزیجات بیشتر بدانیم

در این قسمت از آموزش آشپزی ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای طرز تهیه فتوچی با سبزیجات گفته می شود و پس از آن دستور پخت آن ذکر می شود.

طرز تهیه فتوچی رژیمی

مواد اولیه فتوچی با سبزیجات

  1. ماکارونی نواری یا فتوچینی ۵۰۰گرم(یک بسته کامل)
  2. سیر درسته و شسته شده ۱۰ حبه
  3. کدو سبز ۶ عدد
  4. هویج ۴ عدد
  5. روغن زیتون ۲ قاشق غذا خوری
  6. نمک و فلفل به مقدار لازم
  7. مغز تخمه آفتابگردان ۴ قاشق غذا خوری
طرز تهیه فتوچی

طرز تهیه فتوچی با سبزیجات

  1. در محله اول در آموزش آشپزی غذا‌های رژیمی، هویج‎ها و کدوها را پوست میگیریم و به صورت نوار‌های باریک و بلند برش می‎دهیم.
  2. سپس در یک ظرف آب ریخته و به آن نمک اضافه میکنیم و اجازه میدهیم تا به جوش بیاید .سپس سبزیجات را به مدت ۱ دقیقه در آب در حال جوش میریزیم و سپس آبکش می‌کنیم.
  3. همین کار را نیز برای مدت ۱۰ دقیقه برای فتوچینی ها انجام می‎دهیم و آن‎ها در آب در حال جوش و نمک قرار می‎دهیم نکته مهم در این قسمت این است که بعد از ابکش کردن فتوچینی ها نباید بر روی آن‌ها آب سرد گرفت.
  4. در مرحله آخر در طرز تهیه فتوچینی با سبزیجات در یک ماهیتابه روغن زیتون را بریزید و زمانی که روغن گرم شد سیرها را در آن تفت دهید تا روغن طعم بگیرد و سپس فتوچینی ها و سبزیجات را به روغن اضافه کنید و به مدت دو دقیقه تفت دهید و در نهایت مواد رو در ظرف سرو بریزید و روی آن مغز تخمه، فلفل و نمک بپاشید.
طرز تهیه فتوچینی با سبزیجات

درباره طرز تهیه فتوچی با سبزیجات بیشتر بدانیم

فتوچینی به ایتالیایی به معنای روبان های کوچک است که در حقیقت نوعی پاستای ایتالیایی است که مردم رم بیشتر به خوردن آن علاقه مندند. این پاستا به شکل نوارهای صاف و ضخیمی است که آن را به صورت تازه چه در خانه و چه در کارخانه از ترکیب آرد و تخم مرغ درست می کنند.

طرز تهیه فتوچینی با سبزیجات

0/5 (0 نظر)
ارسال دیدگاه