اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران

طرز تهیه بال اسپایسی

طرز تهیه بال اسپایسی

طرز تهیه بال اسپایسی یکی از بهترین غذاهای آسیای شرقی می باشد .طعم آن بدون شک در خاطر شما باقی خواهد ماند. شما می توانید این خوراک خوش مزه را در وعده های غذایی مختلف شام یا ناهار سرو کنید.

همچنین در وعده سحری این خوراک می تواند بسیار مقوی باشد. شاید یکی از بزرگترین دغدغه های خانم های خانه دار تهیه شام مناسب یا سحری مناسب افراد خانواده باشد. طرز تهیه بال اسپایسی، شاید ایده خوبی برای این خانم ها باشد. آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو، به شما دستور پختی استثنایی برای بال اسپایسی ارائه می دهد که مربوط به منطقه آسیای شرقی می باشد.

فهرست

  1. مواد اولیه بال اسپایسی
  2. طرز تهیه بال اسپایسی
    1. نکات طلایی در طرز تهیه
  3. درباره بال اسپایسی بیشتر بدانیم

در این قسمت از آموزش آشپزی، ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای طرز تهیه بال اسپایسی گفته می شود و پس از آن دستور پخت آن ذکر می شود.

مواد اولیه بال اسپایسی

  1. بال مرغ یک کیلو گرم
  2. روغن زیتون یک قاشق غذاخوری
  3. سس کچاپ یک قاشق غذاخوری
  4. سس خردل یک قاشق غذا خوری
  5. سس باربیکیو یک قاشق غذا خوری
  6. تاباسکو (سس فلفل تند) یک قاشق غذاخوری
  7. سویا سس یک قاشق غذاخوری
  8. پاپریکا یک قاشق غذاخوری
  9. عسل دو قاشق غذا خوری

طرز تهیه بال اسپایسی

  1. فر را با دمای ۲۳۰ درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود.
  2. سینی فر را با فویل بپوشانید .
  3. بال های مرغ را شسته و آماده کنید. سپس روی بال های تمیز و شسته شده را با چاقو چند برش طولی زده تا وقتی مواد را روی آن ریخته شد، مزه ها را خوب به خود بگیرد.
  4. سس ها و روغن زیتون را با هم ترکیب کنید . در نهایت یک سس خوش طعم و خوش رنگ تهیه کنید.
  5. بال ها را روی سینی فر با کمی فاصله بچینید.
  6. در این مرحله تقریبا دو سوم سس را روی بال ها بریزید.
  7. به مدت ۳۵ الی ۴۵ دقیقه در فر بگذارید تا بپزند و پوستشان کاملا طلایی و ترد شود .
  8. پنج دقیقه مانده ی به آخر پخت، بالها را از فر خارج نمایید . آنهارابرگردانید و باقیمانده سس را روی بال ها بریزید.  گریل را روشن کنید تا بال ها برشته شوند. اگر دوست داشتید می توانید مجددا بال ها را برگردانید و چند دقیقه با حرارت بالای فر(گریل) برشته کنید.
طرز تهیه بال اسپایسی

نکات طلایی در طرز تهیه

  1. سسی که در این غذا استفاده می کنید باید به تقویت طعم آن بپردازد از این رو می بایست در به کار بردن میزان مواد در آن باید دقت زیادی داشته باشید.
  2. فلفل هایی که در این غذا مورد استفاده قرار می گیرد باید بیش تر از نوع فلفل سیاه باشد، زیرا این فلفل دارای فواید بیشتری نسبت نوع قرمز آن است.

درباره بال اسپایسی بیشتر بدانیم

بال اسپایسی، برای گذران ساعات کسل کننده روز می تواند میان وعده خوبی باشد. اگر بال اسپایسی را به همراه سس مناسبی سرو کنید، طرفداران آن روز به روز افزایش پیدا خواهند کرد. تهیه بال اسپایسی به روش اصیل کاری دشوار می باشد .

اما با استفاده از این طرز تهیه بال اسپایسی یک دستور پخت اصیل را به همراه خواهید داشت.آموزش آشپزی می تواند یکی از دشوار ترین و در عین حال زیبا ترین و جذاب ترین هنرهای جهان باشد.

این از نوع طرز تهیه بال اسپایسی،  طعم مرغ را به همراه سس هایی خوش طعم و خوش بو برای شما به ارمغان می آورد.

فواید غذایی بال مرغ اسپایسی

در طرز تهیه بال اسپایسی، سرکه و فلفل نیز وجود دارد که این دو از مواد غذایی بسیار مفید می باشند. سرکه بارها به عنوان درمان بسیاری از دردها معرفی شده است. فواید سرکه را می توانید به تفصیل در اینترنت جستجو کنید تا با این ماده غذایی مفید بیش تر آشنا شوید.

طرز تهیه بال اسپایسی

فلفل نیز برخلاف آنچه شایع شده است، دوست خوبی برای معده شما می باشد.

اثر خوبی بر سلامت قلب و عروق شما خواهد داشت. البته مواد به کار رفته در طرز تهیه بال اسپایسی، می توانند متنوع باشند و این غذا را می توان به روش های مختلفی تهیه کرد.

طرز تهیه بال اسپایسی، بر اساس کباب شدن بنا شده است و کباب کردن این غذا به نابودی میکروب های معمولی موجود در مرغ، کمک زیادی خواهد کرد.
بال اسپایسی را شاید بتوان یک پل جدیدی برای رسیدن به آرمانشهر خوراکی ها و طعم های جدید دانست. این پل می تواند شما را به بخش مهمی در آموزش آشپزی، یعنی طعم سازی برساند.

طرز تهیه بال اسپایسی خاطره آن روزهای خوب را برای شما تداعی خواهد کرد. بال اسپایسی، معمولا دارای کمی ترشی می باشد، این ترشی می تواند طعم سازی بسیار خوبی داشته باشد. تندی موجود در بال اسپایسی می تواند طعم خاطره انگیزی برای شما ایجاد کند.

طرز تهیه بال اسپایسی

در پایان به این نکته اشاره می کنم که یکی از مشاغل مورد نیاز در جهان، آشپزی می باشد و این حرفه در میان رشته‌های مورد نیاز در فهرست کشور‎های پیشرفته و صنعتی جهان، حرف اول را می زند. از این طریق، فرصت‌های شغلی مناسبی برای این گروه از افراد به وجود آمده است تا بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی مهاجرت کنند. مهاجرت از طریق آشپزی می تواند پیشرفت خوبی برای شما به همراه داشته باشد. برای این مهاجرت به مدرک بین المللی آشپزی نیاز خواهید داشت که آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو بهترین مکان برای دریافت مدرک بین المللی آشپزی می باشد.

0/5 (0 نظر)
ارسال دیدگاه