اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
آموزشگاه آشپزی آشپزشو

پل های ارتباطی

استاد سرآشپز فرنود

  • دارنده دو مدال جهانی در مسابقات بین المللی گاسترونومی ۲۰۲۱
  • استاد دانشگاه و سرآشپز بین المللی
  • مربی و ممتحن رسمی سازمان فنی و حرفه ای ایران
  • دانش آموخته آشپزی بین الملل از دانشگاه مالزی
  • کارشناس صدا و سیمای ایران

سلام خدمت همراهان عزیزم یه بیوگرافی مختصر کاری براتون می گم تا بیشتر با بنده آشنا بشید.

اول از همه خودمو به عنوان یه مشتاق همیشگی یادگیری آشپزی معرفی می کنم. در ایران تحصیلات آکادمیک صنایع غذایی رو نیمه کاره رها کردم چون اون چیزی که می خواستم رو متاسفانه نمی تونستم تو دانشگاه های ایران پیدا کنم. تصمیم گرفتم با تمام سختی ها و هزینه های زیاد تحصیلات آکادمیک آشپزی رو خارج از کشور ادامه بدم و خدا رو شکر طی یکسال و نیم تحصیلم در خارج از کشور پیشرفت فوق العاده ای داشتم طوری که اساتیدم بنده رو Creative خطاب می کردن چون علم مواد شناسی رو بصورت اصولی فراگرفتم بصورتی که در 95 درصد مواقع اگر هر خوراکی رو تست کنم به راحتی می توانم اون خوراک را خلق کنم و خدا رو از این بابت بسیار شاکرم.

بعد از 1 سال و نیم تحصیل 6 ماه در یکی از معتبرترین هتل های دبی کارورزی کردم و با کوله باری از تجربیات به روز به ایران بازگشتم و اقدام به تاسیس آموزشگاه کردم. هدفم از تاسیس آموزشگاه این بود که بتونم به روز ترین متد آموزشی دنیا رو در کشور خودم عملی کنم و در عین حال بتونم مدرکی رو ارائه بدم که معتبر و قابل ترجمه باشه. برای همین آموزشگاه رو زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای تاسیس کردم و از آنجایی که عاشق یادگیری هستم مجددا تصمیم به ادامه تحصیل در ایران را گرفتم تا از مدار یادگیری دور نشم.

تخصص اصلی بنده آشپزی ملل و قنادی هست که آشپزی ملل همان رشته تحصیلی بنده در خارج از کشور بوده و تمامی تجربیاتم را در دوره آشپزی ملل آموزشگاه آشپزشو در اختیار هنرجویان عزیزم قرار می دم و قنادی رو هم به مدت 6 ماه در قنادی استاد فرزانه کارورزی کردم و تجربیات این استاد گرانقدر رو با متدهای به روز تلفیق کردم و در دوره های کیک آموزشگاه آشپزشو در حال تدریس آنها می باشم.

و حرف آخر اینکه من به خودم اثبات کردم که به هر چیزی که علاقمند باشی می تونی با اون به هر آنچه (حس خوب. ثروت. شهرت و…) که می خواهی برسی چون خانواده بنده هم مثل بسیاری از خانواده های ایرانی راه خوشبختی را تحصیلات آکادمیک در رشته های مهندسی و پزشکی و… می دانستند و دنیای آشپزی رو نا آگاهانه تنها در خوراک روزمره ما ایرانیان تصور می کردند.
این روایت ادامه دارد….

افتخارات بین المللی استاد فرنود

بخشی از افتخارات استاد فرنود در ایران

حضور استاد فرنود در صدا و سیما