اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
تخفیف شگفت انگیز فقط تا پایان فروردین

طرز تهیه کوکو کینوا

طرز تهیه کوکو کینوا

اگر به دنبال راه حل کاملی برای کاهش وزن هستید باید به شما بگوییم که برای این کار می توانید از برنامه ی ترکیبی رژیم غذایی و ورزش استفاده کنید.برای رسیدن به یک وزن ایده آل باید رژیم بگیرید و برای این کار نیاز به استفاده از غذاهای رژیمی دارد. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از غذاهای رژیمی نمی تواند مانعی برای دریافت مواد غذایی سالم و پر انرژی باشد، به شرطی که از غذاهایی سرشار از مواد مغذی استفاده کنید. کوکو کینوا یکی از این غذاهای رژیمی و مغزی است. اگر به دنبال یک غذای رژیمی خوشمزه از جمله طرز تهیه کوکو کینوا هستید با آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو  در این مقاله همراه باشید.

فهرست

  1. مواد اولیه کوکو کینوا
  2. طرز تهیه کوکو کینوا
  3. درباره کوکو کینوا بیشتر بدانیم

در این قسمت از آموزش آشپزی ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای طرز تهیه کوکو کینوا گفته می شود و پس از آن دستور پخت آن ذکر می شود.

طرز تهیه کوکو کینوا - آشپزشو قنادشو

مواد اولیه کوکو کینوا

  1. کینوا یک پیمانه
  2. کدو یک پیمانه
  3. هویج یک پیمانه
  4. پنیر چدار یک پیمانه
  5. گشنیز یک چهارم پیمانه
  6. تخم مرغ چهار عدد
  7. پیاز یک عدد
  8. ادویه و پودر سیر به مقدار نیاز

طرز تهیه کوکو کینوا

  1. در مرحله اول آموزش آشپزی، کینوا را همانند برنج آماده میکنیم. به ازاء هر پیمانه کینوا، یک پیمانه آب، به علاوه نمک و یک قاشق روغن به آن اضافه میکنیم و بر روی شعله قرار میدهیم اجازه میدهیم تا آب آن تبخیر شود و اجازه می‌دهیم تا دم کشیده شود.
  2. در مرحله دوم، کدوها باید رنده شوند. آب کدوهای رنده شده باید گرفته شده و کنار گذاشته شود.
  3. همه مواد اولیه را به غیر از تخم مرغ و پودر سیر با هم مخلوط می کنیم، تخم مرغ و پودر سیر در واقع باید در ابتدا با هم به خوبی مخلوط گردند.
  4. در مرحله بعدی، تخم مرغ و پودر سیر را به مواد دیگر می افزاییم و قالب مافین خود را چرب کرده و مواد را داخل آن قرار می دهیم. قالب را به مدت ۳۰ دقیقه و با حرارت ۳۵۰ درجه در فر قرار داده و برای پخت آن اقدام می کنیم.
طرز تهیه کوکو کینوا

درباره طرز تهیه کوکو کینوا بیشتر بدانیم

استفاده از کدو سبز در طرز تهیه کوکو کینوا بسیار مفید است. کدو سبز یکی از سبزیجات پرطرفدار در میان بیماران دیابتی است. کدو سبز علاوه بر اینکه برای بیماران دیابتی بسیار مفید است با مصرف درست و نحوه ی طبخ صحیح آن بهترین راه برای لاغری و تناسب اندام خواهد بود. مصرف کدو به تنهایی به فقر غذایی بدن می انجامد اما اگر در کنار غذا مصرف شود، می تواند یک تعدیل کننده دریافت انرژی باشد و به کاهش وزن کمک کند.

کدو سبز حاوی لوتئین و زاکسنتین است که هر دو از آنتی اکسیدان های حیاتی برای سلامت چشم هستند. ویتامین A موجود در کدو سبز نیز برای حفظ سلامت چشم ضروری می باشد.

کدو سبز از میوه های کم نشاسته است که کربوهیدرات کم و فیبر فراوان داشته و با ایجاد احساس سیری در فرد باعث کاهش اشتها می شود. این میوه دارای آب فراوان و شاخص گلیسمی پایین است. به همین دلیل جزو میوه های مشهور در لاغری و کاهش وزن بوده و به درمان چاقی کمک می کند. لاغری که بتواند به سلامتی کمک کند و از ابتلا به بیماری ها پیشگیری کند موجب می شود که ضمن رساندن تمامی منابع حیاتی به بدن انسان بتواند انرژی های مازاد را به مصرف برساند.

طرز تهیه کوکو کینوا آشپزشو قنادشو

1/5 (1 نظر)
ارسال دیدگاه