اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران

طرز تهیه خمیر پیتزا نیمه حجیم (پیتزا مخلوط)

قیمت دوره

300,000 تومان

تعداد

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

نوع دوره

آنلاین

در این آموزش قصد داریم به شما طرز تهیه خمیر پیتزا نیمه حجیم یا ترانچو و در کنارش طرزش تهیه پیتزای مخلوط یا مخصوص رو به شما آموزش بدیم.

تا حالا براتون پیش اومده یه سری افراد رو ببینید که پیتزا دوست ندارن!!؟ وقتی ازشون می پرسیم می گن یا خمیرش خیلی نازکه یا خمیرش خیلی کلفته برای همین خوشمون نمیاد. برای این افراد این خمیر پیتزا رو پیشنهاد می دیم که به خمیر نیمه حجیم معروف هست و استاد فرنود حسابی نکاتشو توضیح دادن. لذتشو ببرید.

طرز تهیه خمیر پیتزا نیمه حجیم یا خمیر ترانچو

این خمیر که به خمیر ترانچو معروفه یک خمیر همه کاره س. این خمیر نه نازکه نه حجم زیادی داره و مناسب کسانیکه خمیر خیلی نازک یا خیلی حجیم دوست ندارند. دستور این خمیره خیلی عالیه. اسمشو گذاشتم همه کاره چون برای بیشتر غذاهای خمیری میشه استفاده کرد.

طرز تهیه پیتزا مخلوط یا مخصوص

در این آموزش در کنار خمیر ترانچو طرز تهیه پیتزای مخلوط رو هم یاد می گیرید. این مدل پیتزا تقریبا یه پیتزای همه پسنده و تو منوی همه رستوران ها هستش. اما شما بعد دیدن این آموزش خودتون خیلی راحت می تونید تو خونه پیتزای مخصوص خودتونو درست کنید.

مهاجرت از طریق آشپزی با دوره آموزش فست فود آشپزی

بله درست متوجه شدید. مهاجرت از طریق آشپزی !!. شما خیلی راحت می تونید با شرکت در دوره آموزش فست فود آشپزشو، مدرک بین المللی فنی حرفه ای قابل ترجمه از ما دریافت کنید. شما از طریق این مدرک معتبر می تونید برای مهاجرت اقدام کنید. پس حتما برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس بگیرید تا بتونیم بهتر و بیشتر راهنمایی تون کنیم. آموزش طرز تهیه خمیر پیتزا نیمه حجیم یا ترانچو و پیتزای مخلوط یک قسمت از دوره آموزش فست فود آشپزشو هست. بقیه آموزش های فست فودی مارو تو اون دوره می تونید یاد بگیرید و مدرک فنی حرفه ای معتبر خودتونو دریافت کنید.

ما توی این سایت دو مدل خمیر دیگه ام داریم که می تونید در صفحه  طرز تهیه پیتزا اونارو هم یاد بگیرید. طرز تهیه خمیر پیتزای آمریکایی و پیتزای پپرونی  و طرز تهیه خمیر پیتزای ایتالیایی و پیتزای رست بیف  .

1/5 (1 نظر)

معرفی دورهنمایش رایگان

طرز تهیه خمیر پیتزا ترانچو

16دقیقه
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
اولین نظر را شما بنویسید. “طرز تهیه خمیر پیتزا نیمه حجیم (پیتزا مخلوط)”
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

قیمت دوره

300,000 تومان

تعداد

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

نوع دوره

آنلاین

مدرس

استاد سرآشپز فرنود

  • دارنده دو مدال جهانی در مسابقات بین المللی گاسترونومی ۲۰۲۱
  • استاد دانشگاه و سرآشپز بین المللی
  • مربی و ممتحن رسمی سازمان فنی و حرفه ای ایران
  • دانش آموخته آشپزی بین الملل از دانشگاه مالزی
  • کارشناس صدا و سیمای ایران