اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
تخفیف شگفت انگیز فقط تا پایان ۲۵ فروردین

طرز تهیه پاستا فارفاله

تصویر شاخص
قیمت دوره

300,000 تومان

تعداد

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

نوع دوره

آنلاین

طرز تهیه پاستا فارفاله : سرچشمه پاستا در کشور ایتالیا است در واقع همه پاستا را با ایتالیایی بودن آن می شناسند پاستا فارفاله در زبان ایتالیایی به معنای پروانه است در واقع پاستا فارفاله یک نوعی از پاستا می باشد که به شکل پروانه ای و یا پاپیونی شکل تهیه می شود و اصولا جهت تهیه کردن انواع پاستا و حتی سالاد ها بسیار گزینه مناسبی است.

طرز تهیه پاستا فارفاله

روش طبخ پاستا فارفاله خیلی راحت است و در کل به خاطر وجود موادی که در آن به کار برده می شود کاملا غذایی بسیار سالم است زیرا سرشار از آنتی اکسیدان های فراوان می باشد.یکی از اجزای مهم پاستا فارفاله کلم بروکلی است که باعث طعم دلپذیری در پاستا می شود که حاوی مقدار زیادی فیبر، کلسیم بالا، ویتامین C و بتاکاروتن (پیش ساز ویتامین و آ) می باشد. در پاستا فارفاله از نخود فرنگی نیز استفاده می کنند که سرشار از پتاسیم، فیبر و اسید فولیک است و حتی اگر مقدار کمی از نخود فرنگی در پاستا فارفاله به کار برده شود کافی است تا فرد با خوردن آن احساس تازگی و طراوت نماید چون همانطور که می دانید نخود فرنگی به علت سرسبزی که دارد و از اسمش پیداست سلامتی را در خود به همراه دارد.

پاستا فارفاله انتخاب مناسب برای وعده های شما

پاستا فارفاله

شما اگر می خواهید برای تهیه شام حالا برای خانواده خودتان چه برای شام مهمانی برای اقوام و دوستان باشد می توانید از پاستا فارفاله برای پذیرایی استفاده کنید حتی با استفاده از کلیپ های آموزشی آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو طرز تهیه مرحله به مرحله آن را خواهید آموخت.

پس اگر به دنبال شام ساده‌ای هستید و می خواهید در کنار خانواده با خوردن آن لذت ببرید می توانید به سراغ پاستا فارفاله بروید.در تهیه پاستا فارفاله شما می توانید از پوره گوجه فرنگی نیز استفاده کنید البته از مرغ سوخاری شده در تهیه پاستا نیز می توانید استفاده کنید. با ریحان تازه نیز می توانید پاستا را تزیین کنید که در رایحه و طعم آن بسیار تاثیر گذار است.

پاستا فارفاله یک غذای سریع و راحت

همه ما می دانیم وقتی صحبت از یک غذای سریع میشه همه به تهیه کردن پاستا فکر می کنند چون واقعا زمان زیادی را نمی گیرد و اصلا به این فکر نکنید چون با سرعت انجام می شه مغذی نیست، مخصوصا پاستا فارفاله به خاطر وجود سبزیجاتی که در آن به کار برده می شود بسیار غذای سالم و مغذی می باشد.

هر یک وعده ی معمولی از این نوع پاستا کالری که دارا است در واقع برای نصف روز کالری شما تامین می شود و چربی که دارد برای دو روز شما می باشد! البته اگر از آن دسته افرادی هستید که در حال رژیم گرفتن هستید و نمی خواهید برنامه رژیمتان خراب شود به جای پنیر و سس های چرب و سنگین می توانید از کدو حلوایی استفاده کنید،کدو حلوایی به پاستای شما طعم شیرینی و چربی می دهد در کنارش نیز می توانید از ماست یونانی استفاده کنید که بسیار خوشمزه است.

پاستا فارفاله به همراه سس قارچ وحشی پُرچرب

پاستا فارفاله به دلیل طعم و بافت ترکیبی که در تهیه آن استفاده می شود و همچنین پر چرب بودنش بسیار محبوب است،در تهیه این نوع از پاستا با به کار بردن قارچ های مختلفی چون کرمنای،شیتاکه و قارچ های صدفی انجام می شود البته شما می توانید از قارچ های معمولی نیز استفاده کنید و طرفداران پاستا فارفاله معتقدند که این نوع از پاستا به همراه سس قارچ وحشی بهترین دستور برای طرز تهیه پاستا  می باشد و خیلی سریع هم آماده می شود.

پاستا فارفاله برای سلامت استخوان‌ های شما بسیار مفید است

پاستاسرشار از اسید‌های آمینه و پروتئین می باشد.بنابراین پروتئین های موجود در آن به سلامت استخوان ‌ها بسیار کمک می‌کند و حتی درد استخوان را تسکین و از آن جلوگیری می‌کند. افرادی که مشکل درد مفصل را دارند، می توانند در هفته حداقل دو بار از پاستا در وعده های غذایی خود استفاده کنند. پاستا به دلایل مزایای تغذیه‌ای که دارد باید حتما در برنامه رژیمی غذاییتان قرار داده شود به طوری که در هفته یک بار در برنامه غذایی مصرف شود.

پاستا همراه با چاشنی

پاستا فارفاله

همانطور که می دانید انواع پاستا سرشار از کربوهیدرات ها هستند (مثل نان و بیسکویت) و هیچوقت هم به تنهایی مصرف نمی شوند یعنی زمان پخت به همراه مواد غذایی دیگری ترکیب می شود که دارای پروتئین بالایی هستند مانند:ماهی،پنیر،قارچ،گوشت و…..

به همین دلیل به واسطه ترکیب با این نوع از مواد غذایی پروتئین دار ارزش بیولوژیکی آن بالا می رود و باعث افزایش اسید آمینه های ضروری می شود.مثلا برای تهیه یک نوع پاستای ساده با چاشنی سس گوجه فرنگی،روغن زیتون،پنیر رنده شده شما یک فاکتوری از ترکیب پروتئین های لازم مصرف روزانه خود را تامین می کنید که حتی حاوی قند و چربی است.

برای مثال در مواردی که پاستا به همراه مقداری پنیر و سس گوجه‌ فرنگی تهیه می شود، تقریبا ۲۵ الی ۳۰ درصد حاوی پروتئین است و همچنین دارای ۴۰ درصد ویتامین C است،که نیاز روزانه‌ی بدن را تأمین می‌کند و زمانی که پاستا به همراه سس گوشت تهیه شود، حاوی ۴۰ درصد پروتئین و دارای ۲۵ تا ۳۰ درصد آهن است که نیاز روزانه‌ی بدن را تامین می کند.

پاستا، غذای ورزشکاران

پاستا یک نوع از مواد غذایی محسوب می شود که برای ورزشکاران یک پایه و اصل وعده غذایی است. گروه ورزشکاران در تلاش هستند به وسیله ی یک رژیم غذایی متناسب باعث افزایش قدرت فیزیکی در انجام مهارت مورد نظر شوند.
تغذیه، یعنی سوخت بدن می باشد. بنابراین برای این که بدن شما فعالیت عادی خود را به درستی انجام دهد، نیاز است که با هر دو عامل حیاتی بدن که ۱. سوخت ۲. مکانیسم هستند به خوبی آشنایی داشته باشید.

به طور کلی در ورزش ‌هایی چون هوازی، وعده‌ی غذای اصلی که ورزشکار مصرف می کند باید دارای چربی ‌ها و قند‌ ها باشد.
در یک وعده اصلی پاستا که معمولا همانطور که گفتیم از سس گوجه فرنگی و روغن زیتون استفاده می شود که این یک وعده معمولی و ساده ای است که به ترتیب دارای قند،چربی و پروتئین است که یک ورزشکار نیاز دارد.

مهاجرت از طریق آشپزی

0/5 (0 نظر)

طرز تهیه پاستا فارفاله

4دقیقه
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
اولین نظر را شما بنویسید. “طرز تهیه پاستا فارفاله”
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

سرچشمه پاستا در کشور ایتالیا است در واقع همه پاستا را با ایتالیایی بودن آن می شناسند پاستا فارفاله در زبان ایتالیایی به معنای پروانه است در واقع پاستا فارفاله یک نوعی از پاستا می باشد که به شکل پروانه ای و یا پاپیونی شکل تهیه می شود و اصولا جهت تهیه کردن انواع پاستا و حتی سالاد ها بسیار گزینه مناسبی است.

قیمت دوره

300,000 تومان

تعداد

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

نوع دوره

آنلاین

مدرس

استاد سرآشپز فرنود

  • دارنده دو مدال جهانی در مسابقات بین المللی گاسترونومی ۲۰۲۱
  • استاد دانشگاه و سرآشپز بین المللی
  • مربی و ممتحن رسمی سازمان فنی و حرفه ای ایران
  • دانش آموخته آشپزی بین الملل از دانشگاه مالزی
  • کارشناس صدا و سیمای ایران