اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران

طرز تهیه کیک شکلاتی تک نفره برشی

تصویر شاخص
قیمت دوره

300,000 تومان

تعداد

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

نوع دوره

آنلاین

در طرز تهیه کیک شکلاتی تک نفره برشی مزیت هایی وجود دارد. مثلاً می توانید به تعداد مورد نیاز آنها را مصرف کنید و باقی کیک ها را بدون آنکه دست خورده باشند در یخچال نگه دارید و روز های بعد نوش جان کنید. یا اینکه در مهمانی ها برای هر کسی به تعدادی که خودش می ‌خواهد از کیک های تک نفره بکشید و با این عمل مانع از پیدا شدن ظرف هایی حاوی کیک های نیمه خورده شوید.

طرز تهیه کیک شکلاتی تک نفره برشی

طرز تهیه کیک شکلاتی تک نفره برشی

یک مهمانی بزرگ پیش رو دارید و می خواهید از مهمانان خود با یک کیک تولد آن هم از نوع شکلاتی و دستپخت خودتان پذیرایی کنید؛ اما برای چنین پذیرایی از تعداد بسیار میهمانان خود اندکی واهمه دارید. مثلا پیش خودتان می گویید که چطور باید برای این تعداد از مهمانان یک کیک شکلاتی بزرگ و با کیفیت را تهیه کنم؟ به طوری که هم، اندازه باشد و هم خوشمزه و در نهایت زیبا هم باشد. شاید اگر تا اینجای ماجرا که می رسید، قید نمایش هنر آشپزی خود را بزنید و بخواهید که مهمانان جشن های خود را همراه با سفارش یک کیک آماده از بیرون پذیرایی کنید. این یک تصمیم عاقلانه است؛ اما هیجان انگیز نیست. برای شما که دستی بر آشپزی دارید و می خواهید همراه با هنر آشپزی ای که دارید، میزبان درخور میهمانان خود باشید، قطعاً تهیه کیک از جایی بیرون از آشپزخانه خانه خودتان جذابیتی نخواهد داشت. پس شما نیاز به آموزش طرز تهیه کیک را دارید که بتواند همراه با هنر آشپزی شما میزبان میهمانان شما باشد.

در آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو فکر این مشکل را کرده‌ ایم. ما برای شما همراه با کلیپ آموزش آشپزی در طرز تهیه کیک شکلاتی تک نفره برشی راه حل مناسبی در نظر گرفته ایم. راه حلی که می تواند یک طرز تهیه کیک تولد مطلوب برای شما باشد.پس همراه ما باشید تا با طرز تهیه کیک، آن هم از نوع برشی خیالتان از تهیه تعداد قابل توجهی از کیک آسوده باشد.

چرا کیک های تک نفره؟

طرز تهیه کیک شکلاتی تک نفره

همه ما در قنادی ها چشم بر سینی های پر از انواع شیرینی های تر دوخته ایم و در این بین بار ها و بار ها انواع شیرینی های تر را خریداری کرده ‌ایم. مثلاً انواع رولت ها که بسیار محبوب هستند. آیا تا به حال فکر کرده اید که این شیرینی های تر مانند انواع رولت، همان کیک های تک نفره برشی هستند؟ در اصل آن چیزی که در همراهی با شیرینی های تر شاهد آن هستیم، کیک های برش خورده ای هستند که با هدف استفاده انفرادی تهیه می شوند.

تهیه چند کیک برشی تک نفره می ‌تواند خیلی ساده ‌تر، مطلوب تر و به صرفه تر از انواع کیک های متداول و آشنای همیشگی باشد. طرز تهیه کیک برشی تک نفره خیلی ساده است. ماجرا به مانند همان کیک های عادی می باشد. با این تفاوت که دیگر نیازی نیست تا دقت مضاعفی صرف تزیین و یا پوشش کامل خامه در اطراف آن را داشته باشید. فقط کافیست چند لایه از کیک و خامه را در کنار هم قرار دهید و در نهایت همراه با برش ‌هایی تعداد قابل توجهی از کیک های کوچک و تک نفره را داشته باشید. یا اینکه یک طبقه از کیک را در همراهی با پوششی از خامه رول کنید و بعد، این رول را سوسیسی وار برش بزنید. به همین سادگی تعداد بسیاری از رولت های تک نفره را خلق خواهید کرد.

اما در طرز تهیه کیک های تک نفره، مزیت های دیگری نیز وجود دارد. مثلاً می توانید به تعداد مورد نیاز آنها را مصرف کنید و باقی کیک ها را بدون آنکه دست خورده باشند در یخچال نگه دارید و روز های بعد نوش جان کنید. یا اینکه در مهمانی ها برای هر کسی به تعدادی که خودش می ‌خواهد از کیک های تک نفره بکشید و با این عمل مانع از پیدا شدن ظرف هایی حاوی کیک های نیمه خورده شوید.

اما بزرگترین مزیت در طرز تهیه کیک های تک نفره آن هم در خانه می تواند مدیریت شما برای تامین این مطلوب کیک هایی با کیفیت در مهمانی ها باشد. شما می توانید همراه با فراگیری طرز تهیه کیک های تک نفره به راحتی همراه با برآورد کلی از تعداد مهمانانی که دارید و یا دورهمی های خانوادگی ای که قرار است در یک بعد از ظهر دلنشین فامیلی برقرار شود، کیک مورد نظر خود را طبخ نموده و آن را برش بزنید. در حالیکه اصلا نگران کم بودن و یا زیاد بودن بیش از اندازه کیک نیستید. از سوی دیگر، طرز تهیه کیک های تک نفره از آن جهت که کمتر در تکاپوی تزیین و استفاده از خامه های گوناگون می باشند، مسیر ساده تر و سریع تری را برای شما فراهم خواهد آورد.

مقدمه ‌ای در طرز تهیه کیک شکلاتی

همه مزیت ‌هایی که قید کردیم، می ‌توانند بهانه خوبی باشند تا در آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو گذری مفصل داشته باشیم بر آموزش طرز تهیه کیک های تک نفره برشی. برای این منظور یک بهانه می خواهیم. یک جور کیک جذاب و پسندیده که مقدمه ای می ‌شود برای رسیدن به این آموزش آشپزی. به این جهت طرز تهیه کیک شکلاتی تک نفره برشی را برای شما انتخاب کرده ایم. چرا که طرز تهیه کیک شکلاتی، همواره از جذابیت بالایی برخوردار است. به این ترتیب اگر بخواهیم طرز تهیه کیک های برشی تک نفره را آغاز کنیم، مدل های شکلاتی می توانند جذابیت آموزش آشپزی ما را دو چندان کنند.

لکن در این بین ممکن است یک سوال ساده برای شما مطرح شده باشد. اینکه بگوییم چه نیاز است تا طرز تهیه کیک برشی تک نفره را فرا بگیریم؟ وقتی می ‌شود این هدف را از طریق انواع کاپ کیک ها نیز تامین نمود؟ بگذارید این سوال را از جانب خودتان پاسخگو باشیم. آیا شما مایل هستید که مهمانان خود را با تعدادی از کاپ کیک ها پذیرایی کنید و یا اینکه دوست دارید در شکل و شمایل کیک های کلاسیک اما برش خورده میزبان آنها باشید؟ پاسخ این سوال یک جواب سلیقه ‌ای خواهد بود. ممکن است علاقه قلبی به کیک های تک نفره با سبک و سیاق کاپ کیک داشته باشید.

ممکن است برعکس بخواهید یک کیک کلاسیک برش خورده را در مقابل مهمانان خود بگذارید. مهم نیست که شما برای پذیرایی های خود کدام سبک از کیک های تک نفره را می پسندید. مهم این است که این کیک ها را خودتان پخته باشید. هنر دستپخت خودتان باشد تا هنر شما میزبان شایستگی ‌های شما شود. پس شما برای رسیدن به چنین میزبانی ای نیاز به آموزش آشپزی در طرز تهیه کیک های گوناگون را دارید. مانند طرز تهیه کیک شکلاتی تک نفره برشی که می‌ خواهیم در کلیپ های آموزشی آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو آن را برای تکمیل هنر آشپزی شما ارائه نماییم.

0/5 (0 نظر)

طرز تهیه کیک شکلاتی تک نفره برشی

10دقیقه
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
اولین نظر را شما بنویسید. “طرز تهیه کیک شکلاتی تک نفره برشی”
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

در طرز تهیه کیک های تک نفره، مزیت هایی وجود دارد. مثلاً می توانید به تعداد مورد نیاز آنها را مصرف کنید و باقی کیک ها را بدون آنکه دست خورده باشند در یخچال نگه دارید و روز های بعد نوش جان کنید. یا اینکه در مهمانی ها برای هر کسی به تعدادی که خودش می ‌خواهد از کیک های تک نفره بکشید و با این عمل مانع از پیدا شدن ظرف هایی حاوی کیک های نیمه خورده شوید.

قیمت دوره

300,000 تومان

تعداد

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

نوع دوره

آنلاین

مدرس

استاد سرآشپز فرنود

  • دارنده دو مدال جهانی در مسابقات بین المللی گاسترونومی ۲۰۲۱
  • استاد دانشگاه و سرآشپز بین المللی
  • مربی و ممتحن رسمی سازمان فنی و حرفه ای ایران
  • دانش آموخته آشپزی بین الملل از دانشگاه مالزی
  • کارشناس صدا و سیمای ایران