اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی اورئو

تصویر شاخص
قیمت دوره

300,000 تومان

تعداد

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

نوع دوره

آنلاین

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی اورئو : اگر از طرز تهیه کیک در انواع سبک های متداول آن بپرسیم، یقیناً پاسخ هایی که عموما توجه ویژه ای معطوف انواع متداول کیک که می تواند همراه با پخت مایه کیکی درست شده از آرد و شیر و تخم مرغ و… باشد، همراه سوال ما خواهد شد؛ اما بیایید و اندکی قدم را فراتر از طرز تهیه کیک آن هم در همراهی با آرد و تخم مرغ بزنیم.

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی اورئو

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی اورئو

اگر از طرز تهیه کیک در انواع سبک های متداول آن بپرسیم، یقیناً پاسخ هایی که عموما توجه ویژه ای معطوف انواع متداول کیک که می تواند همراه با پخت مایه کیکی درست شده از آرد و شیر و تخم مرغ و… باشد، همراه سوال ما خواهد شد؛ اما بیایید و اندکی قدم را فراتر از طرز تهیه کیک آن هم در همراهی با آرد و تخم مرغ بزنیم. می خواهیم شما را با دنیای دیگری از طرز تهیه کیک در آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو آشنا سازیم. می‌ پرسید کدام دنیای خوشمزه را می ‌گویید؟ ما در میان انواع کیک ها قصد آموزش آشپزی در طبخ کیکی را داریم که قرار است همراه با بیسکویت هایی ‌خوشمزه آماده شود؛ اما مگر می شود با بیسکویت هم کیکی را آماده کرد؟

در آموزش آشپزی طرز تهیه کیک، سبک متفاوتی از کیک ها وجود دارند که بر پایه بیسکویت ها آماده می شوند. در این ایده که حالا خودشان از شکل و شمایل ایده خارج شده ‌اند و سبکی مجزا در دنیای آشپزی دارند، بیسکویت می تواند متریال پایه برای طرز تهیه کیک باشد. به این ترتیب که تعداد قابل توجهی از بیسکویت را در کنار هم می ‌چینند و یا به شکل پودر شده در ظرفی آماده می کنند. این حجم از بیسکویت یک متریال عالی برای طرز تهیه کیک ها خواهد شد.

در این بین همراه با آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو باشید تا با طرز تهیه کیک آن هم از نوع چیز کیک شکلاتی آشنا شوید؛ اما یک سوال ساده. کجای طرز تهیه کیک آن هم از نوع چیز کیک شکلاتی اورئو در همراهی با بیسکویت ها شده است؟

بیسکویت در همراهی با چیز کیک شکلاتی اورئو

در کلیپ آموزشی ای که توسط آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو برای شما تدوین شده است، طرز تهیه چیز کیک شکلاتی اورئو گنجانده شده است. این چیز کیک از گونه کیک ها بر پایه استفاده از بیسکویت است. بیسکویت در این کیک همراه با نام اورئو آمده است. این اورئو را اگر می شناسید که بهتر از ما می دانید چه بیسکویت مشهور و خوشمزه و جذابی است و اگر نمی شناسید باید بگوییم که اورئو یک برند مشهور آمریکایی در خلق بیسکویت های شکلاتی است.

در بین انواع محصولات این برند نام آشنای آمریکایی، یک جور بیسکویت گرد کرمدار شکلاتی وجود دارد که در نزد آشپز ها هم مشهور شده است. چرا که یکی از بهترین بیسکویت ها برای طرز تهیه کیک ها بر پایه بیسکویت می باشد. در طرز تهیه کیک شکلاتی در همراهی با بیسکویت های اورئو ، آن چیزی که قرار است طعم شکلات را برای کیک شما همراه آورد، طعم شکلات مانده در همین بیسکویت های اورئو است. چرا که این بیسکویت ها جدا از آنکه خودشان از طعم غلیظی همراه با شکلات برخوردار هستند، یک کرم وانیلی با طعم شکلات بسیار جذاب و خوشمزه نیز در میان قرص های این بیسکویت قرار گرفته است. در نهایت بیسکویت های اورئو یک طعم بی نظیر از شکلات را همراه خود دارند. طعمی که قرار است پایه شکلاتی در طرز تهیه کیک مورد نظر ما باشد.

چرا بیسکویت های اورئو را انتخاب کرده ایم؟

طرز تهیه کیک ها بر پایه بیسکویت، لاجرم نیاز به انواع بیسکویت ها را دارد. در این بین اگر بخواهید این کیک را به شکل و شمایل شکلاتی آن داشته باشید؛ لاجرم باید از انواع بیسکویت های شکلاتی برای هدف خود بهره مند شوید. در بازار هم می توانید به راحتی انواع بیسکویت های شکلاتی را به جهت رسیدن به طرز تهیه کیک مورد نظر خود خریداری کنید.

در این بین هر چه بیسکویت خریداری شده توسط شما از طعم غلیظ تر و بهتری از شکلات برخوردار باشد، کیک شکلاتی مورد نظر شما هم جذاب تر و دلنشین تر خواهد شد. حالا با این فرض اگر راهی فروشگاهی هستید تا بیسکویت شکلاتی مورد نظر خود را خریداری کنید، کدام بیسکویت بهتر از بیسکویت شکلاتی کرم دار اورئو می ‌تواند در خلق طعم شکلات توانمند باشد.

بیسکویت اورئو محصول مشهوری از شرکت Nabisco در کشور آمریکا می باشد. این بیسکوییت برای اولین بار در سال ۱۹۱۲ در جمع محصولات این کمپانی قرار گرفت و از همان ابتدا آنچنان مورد توجه بوده است که تا به امروز یعنی بیش از یک قرن تولید می‌ شود و مردمان سراسر جهان آن را می‌ شناسند. یکی از دلایل شهرت بسیار زیاد برای این بیسکویت، طعم غلیظی است که از شکلات برای شما به همراه خود دارد. طعم شکلاتی که کاملا مطلوب به جهت پخت کیک های شکلاتی است. شاید یکی از اصلی ترین علت ها در فروش یکصد ساله این بیسکویت مشهور، همین رد پای عمیقی است که در تهیه انواع کیک های شکلاتی از آن دیده می ‌شود.

توصیفی بر طرز تهیه کیک با سبک چیز کیک شکلاتی اورئو

اینکه بیسکویت های اورئو را خریداری کنید و بعد آنها را در کف ظرفی بچینید و بگویید،کیک شکلاتی تهیه کرده ‌اید، خب، این آن چیز جذابی نیست که مهمانان شما انتظار آن را دارند. کیک های شکلاتی بر پایه بیسکویت نیاز به یک سس دارند. سسی که می‌ تواند تمام سطح کیک را پوشانده و طعمی بی نظیر برای آن به ارمغان آورد.

مثلاً می توانید از سس شکلات استفاده کنید. آن وقت دیگر کیک شما خیلی طعم شکلات خواهد گرفت و این اصلا جذاب نیست. شاید بتوانید در همراهی با خامه ها مانند طرز تهیه کیک تولد، تمام کیک شکلاتی خود را بپوشانید. البته این خامه ها در همراهی با بیسکویت هم خیلی جذاب نیستند. ما در آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو یک پیشنهاد بهتر برای شما داریم.

پیشنهادی که می ‌خواهد طرز تهیه کیک شکلاتی شما را همراه با پنیر سازد. بله، چیز کیک آن هم با طعم شکلات آمده از بیسکویت های اورئو آن چیزی است که در کلیپ آموزش آشپزی آموزشگاه آشپزشو قنادشو برای شور آشپزی شما در داشتن یک کیک خانگی خوشمزه آمده است. پس در همراهی با این آموزش آشپزی به راحتی از داشتن چیز کیک شکلاتی اورئو در خانه خود همراه با دستپخت های خود لذت ببرید.

0/5 (0 نظر)

طرز تهیه چیزکیک شکلاتی ارئو

11دقیقه
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
اولین نظر را شما بنویسید. “طرز تهیه چیز کیک شکلاتی اورئو”
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

در بین انواع محصولات این برند نام آشنای آمریکایی، یک جور بیسکویت گرد کرمدار شکلاتی وجود دارد که در نزد آشپز ها هم مشهور شده است. چرا که یکی از بهترین بیسکویت ها برای طرز تهیه کیک ها بر پایه بیسکویت می باشد. در طرز تهیه کیک شکلاتی در همراهی با بیسکویت های ارئو ، آن چیزی که قرار است طعم شکلات را برای کیک شما همراه آورد، طعم شکلات مانده در همین بیسکویت های ارئو است. چرا که این بیسکویت ها جدا از آنکه خودشان از طعم غلیظی همراه با شکلات برخوردار هستند، یک کرم وانیلی با طعم شکلات بسیار جذاب و خوشمزه نیز در میان قرص های این بیسکویت قرار گرفته است. در نهایت بیسکویت های ارئو یک طعم بی نظیر از شکلات را همراه خود دارند.

قیمت دوره

300,000 تومان

تعداد

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

نوع دوره

آنلاین

مدرس

استاد سرآشپز فرنود

  • دارنده دو مدال جهانی در مسابقات بین المللی گاسترونومی ۲۰۲۱
  • استاد دانشگاه و سرآشپز بین المللی
  • مربی و ممتحن رسمی سازمان فنی و حرفه ای ایران
  • دانش آموخته آشپزی بین الملل از دانشگاه مالزی
  • کارشناس صدا و سیمای ایران