اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
تخفیف شگفت انگیز فقط تا پایان ۲۵ فروردین

دوره آموزش فست فود

تصویر شاخص
قیمت دوره

2,700,000 تومان

تعداد

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

نوع دوره

آنلاین

در معرفی فست فود و بررسی انواع مختلف از این نوع از کسب و کارها به مراتب تنوع مختلفی از طرز تهیه پیتزا در نظر گرفته می شود و برخی از سر آشپزهای ماهر در این زمینه سعی دارند سلیقه ی خود در بعضی از انواع پیتزاهای بین المللی دخیل سازند تا از این طریق بتوانند پیتزای مناسب با ذائقه ی ما ایرانیان به دست آورند برای این منظور شما باید مهارت های ویژه ای را داشته باشید زیرا تغییر در هر کدام از مواد اولیه و میزان ان می تواند به طور جدی در طعم نهای تاثیر بگذارد ما در دوره های آموزشی سعی کرده ایم در این راستا اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما قرار دهیم به گونه ای که شما را به آزمون و خطاهای سودمند راهنمایی کرده باشیم.
از سوی دیگر تنوع در انواع پیتزاهای موجود در جهان به طور غیر قابل کنترل در حال افزایش است به گونه ای که می توان به لیست بسیار زیادی از انواع پیتزاها دسترسی داشت که برخی از آنها بین المللی و برخی ممکن است بومی یک ناحیه باشد حال که در معرفی فست فود هستیم لازم به ذکر است که برای توسعه ی یک فست فودی باید در ابتدا تنوع کافی را ایجاد کنید.

در دوره آموزش فست فود آشپزشو چه فست فود هایی آموزش داده شده است؟

حتما این سوال همه شما عزیزان است. در دوره آموزش فست فود آموزش ها به صورت زیر می باشد:

طرز تهیه خمیر پیتزای آمریکایی و پیتزای پپرونی ( امکان دریافت این آموزش به تنهایی نیز وجود دارد)

طرز تهیه خمیر پیتزای ایتالیایی و پیتزای رست بیف ( امکان دریافت این آموزش به تنهایی نیز وجود دارد)

طرز تهیه خمیر پیتزای نیمه حجیم و پیتزای مخلوط ( امکان دریافت این آموزش به تنهایی نیز وجود دارد)

دوره آموزش فست فود حرفه ای

طرز تهیه سوخاری

طرز تهیه سالاد سزار

طرز تهیه فلافل

طرز تهیه کریسپی

طرز تهیه برگر

طرز تهیه برگر سبزیجات

طرز تهیه برگر دودی

تاریخچه فست فود

دوره فست فود - 8

غذای آماده یا فست فود اولین بار در روم باستان وجود داشته و مردم غذاهای آماده را از می توانستند تهیه کنند. اولین رستوران های ارائه دهنده ی غذاهایی که سریع آماده می شدند، یا همان فست فود ، می تواند مربوط به کشور آمریکا باشد. آمریکایی ها که مراحل طرز تهیه همبرگر و یا دیگر غذاهای آماده را متوجه شده بودند، برای اولین اقدام به ارائه فست فود ها نمودند. پس در حقیقت ارائه ی فست فود به شکل امروزی ابتدا از کشور پهناور آمریکا آغاز شد. این امر به دلیل دست پیدا کردن آمریکایی ها به دستور پخت انواع غذاهای آماده مانند طرز تهیه همبرگر و یا طرز تهیه پیتزا بود. تاریخچه ی استفاده از غذاهای آماده یا فست فود ها تمدن بسیار طولانی دارد؛ تا آنجا که در برخی از کتاب ها به استفاده از برخی غذاهای آماده در قرن دوم اشاره می کنند. البته افراد در آن زمان به طرز تهیه همبرگر و یا دیگر فست فود های امروزی دسترسی نداشتند و کسانی که نزدیک به ساحل اقدام به فروش غذای آماده می نمودند، اغلب غذاهای دریایی را به طور آماده به مردم و مشتریان ارائه می دادند.

توسعه‌ی فست فود

دوره فست فود - 2

راهکارهای توسعه در فست فود آن است که در ابتدا تنوع کافی موجود باشد و از سوی دیگر اصول بهداشتی در ایده ال ترین حالت اجرا شود . طعم هایی که در یک فست فود ویژه ارائه می شود می تواند یا جذب کننده ی مشتری یا دور کننده باشد به همین دلیل در فست فود و بررسی عوامل موثر و تاثیر گذار در پیشرفت یک فست فودی اولین اهرمی که شما نیازمند ان هستید بهره مندی از افرادی است که مهارت های کافی در ارائه ی تنو وسیعی از فست فودی ها داشته باشید. این مهارت ها به راحتی قابل اکتساب است یک فردی که در این زمینه مهارت کافی دارد به راحتی با حضور در چندین دوره ی حرفه ای می تواند گام های بسیار پیشرفته ای را بردارد.

در ابتدای ورود فست فود به سفره ی مردم جهان، خیلی از افراد با استفاده از ایده ها و نظرات بسیار کاربردی و مثبت خود، توانستند تغییرات و دگرگونی های مفیدی در طرز تهیه و مواد اولیه مورد استفاده در پخت فست فود برای مثال در طرز تهیه همبرگر، ایجاد کنند و روز به روز آنقدر این صنعت رشد کند تا به امروز برسد. صنعت فست فود هم در حیطه ی انواع غذاها و هم به طور کلی در میان انواع صنایع مختلف، از جمله پیشرفته ترین ها است. لازم به ذکر است که با تلاش و داشتن خلاقیت در تولید و طرز تهیه انواع فست فود مانند طرز تهیه همبرگر، می توان باز هم سبب پیشرفت فست فود در جهان شد. امروزه فروشگاه های زنجیره ای در ارائه ی فست فود های نیمه آماده و آماده رشد و توسعه ی فراوانی داشته اند. رستوران های مختلف و مغازه های ساندویچی با تسلط بر طرز تهیه همبرگر و دیگر فست فود ها مانند طرز تهیه پیتزا، در زمان بسیار کم آماده ی ارائه فست فود های بسیار با کیفیت و با قیمت مناسب به مشتریان خود هستند. البته لازم به ذکر است که مدت زمان طرز تهیه برخی فست فود ها مانند طرز تهیه پیتزا بیشتر از دیگر فست فود ها و ساندویچ ها می باشد و برخی افراد این ها را جزو انواع فست فود حساب نمی کنند.

نکات دانستنی در مورد دوره آموزش فست فود

دوره فست فود - 6

در این بخش ضرورت دانسته ایم اطلاعاتی در مورد اینکه چرا در سال های اخیر انواع مختلف از غذاهای فست فودی توانسته است به یکی از مهمترین وعده های غذای در بین بسیاری از افراد تبدیل شود با وجود آنکه برخی از متخصصان در صورت رعایت نشدن اصول های خاص استفاده از این نوع مواد غذایی را به شدت نهی کرده اند . دلیل این امر تغییر در سبک زندگی افراد است در فست فود به این نتیجه میرسیم که این نوع از مواد غذایی با وجود آنکه برخی زیان هایی را در اثر عدم کنترل می تواند به همراه داشته باشد ولی به سادگی تهیه می شود. زندگی های پر مشغله نیز توانسته است ما را به گونه ای به استفاده از این نوع مواد غذایی سوق داده است. در معرفی فست فود باید خاطر نشان کرد که یک خوراکی فست فودی با در نظر گرفتن اصول های ویژه و البته نکات بهداشتی می تواند به یک وعده ی غذایی مناسب تبدیل شود. ب همین دلیل توصیه می شود حتما این نوع از مواد غذایی را از مرکزهایی که معتبر هستند و اطمینان کامل دارید تهیه کنید زیرا در این صورت می توانید از کیفیت ارائه شده تا حدودی مطمئن باشید.

از دیگر فواید فست فود ها می توان به امکان تغییر دادن مواد اولیه در طرز تهیه همبرگر و دیگر فست فود ها و ایجاد یک ترکیب جدید اشاره کرد. امروزه بسیاری از افراد موفق در دنیا با مهاجرت از طریق آشپزی و داشتن ایده های نو در تولید انواع فست فود و خلاقیت داشتن در طرز تهیه همبرگر و دیگر انواع فست فود، به جوامع بشری ثابت نمودند که صنعت غذا و به خصوص فست فود ها می تواند سبب پیشرفت جایگاه اجتماعی نیز بشود و فرد بتواند اقدام به مهاجرت نماید .

دوره آموزش فست فود و مهاجرت از طریق آشپزی

شما می توانید برای یادگیری فست فود‌های متنوع از سایت های معتبر آشپزی مثل سایت آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو استفاده کنید و یا با شرکت در دوره های حضوری و یا مشاهده ویدیو‌های آموزش آشپزی تحت نظر اساتید برتر و صاحب نام در این حوزه آموزش ببینید و مدرک بین المللی آشپزی دریافت نموده که میتواند شانس شما را برای مهاجرت افزایش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت میتوانید مهاجرت از طریق آشپزی را مطالعه فرمایید.

در صورت نیاز می توانید هرکدام از قسمت های این بسته آموزشی را بصورت مجزا تهیه نمایید:

طرز تهیه خمیر پیتزا آمریکایی (پیتزا پپرونی)

طرز تهیه پیتزا پپرونی

۱۲ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه خمیر پیتزا ایتالیایی (پیتزا رست بیف)

طرز تهیه خمیر پیتزا ایتالیایی

۱۳ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه خمیر پیتزا نیمه حجیم (پیتزا مخلوط)

طرز تهیه پیتزا آمریکایی خانگی

۱۶ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه سوخاری

طرز تهیه سوخاری

۷ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه سالاد سزار

طرز تهیه سالاد سزار

۱۶ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه فلافل

طرز تهیه فلافل

۸ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه کریسپی

طرز تهیه کریسپی

۸ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه برگر

طرز تهیه برگر

۱۰ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه برگر سبزیجات

طرز تهیه برگر سبزیجات

۱۲ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

طرز تهیه برگر دودی

طرز تهیه برگر دودی

۹ دقیقه

۳۰۰,۰۰۰ تومان

2/5 (1 نظر)

طرز تهیه خمیر پیتزا آمریکایی (پیتزا پپرونی)

12دقیقه

طرز تهیه خمیر پیتزا ایتالیایی (پیتزا رست بیف)

13دقیقه

طرز تهیه خمیر پیتزا نیمه حجیم (پیتزا مخلوط)

16دقیقه

طرز تهیه سوخاری

7دقیقه

طرز تهیه سالاد سزار

16دقیقه

طرز تهیه فلافل

8دقیقه

طرز تهیه کریسپی

8دقیقه

طرز تهیه برگر

10دقیقه

طرز تهیه برگر سبزیجات

12دقیقه

طرز تهیه برگر دودی

9دقیقه
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
اولین نظر را شما بنویسید. “دوره آموزش فست فود”
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فست فود در واقع به غذاهایی گفته می شود که در زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر غذاها و خوردنی ها تهیه می شود و در طرز تهیه ی آن ها مانند طرز تهیه همبرگر، زمان کمی برای پخت در نظر گرفته شده است. و یا غذاهایی گفته می شود که از قبل به طور آماده در فروشگاه های فروش غذا، رستوران ها یا اغذیه فروشی ها وجود دارد. فست فود ها فقط به پیتزا و همبرگر محدود نمی شوند بلکه سیب زمینی سرخ شده، غذاهای چینی مانند سوشی، ساندویچ های متنوع، مرغ سوخاری و هات داگ هم در زیر مجموعه ی فست فود ها قرار می گیرند.  

قیمت دوره

2,700,000 تومان

تعداد

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

نوع دوره

آنلاین

مدرس

استاد سرآشپز فرنود

  • دارنده دو مدال جهانی در مسابقات بین المللی گاسترونومی ۲۰۲۱
  • استاد دانشگاه و سرآشپز بین المللی
  • مربی و ممتحن رسمی سازمان فنی و حرفه ای ایران
  • دانش آموخته آشپزی بین الملل از دانشگاه مالزی
  • کارشناس صدا و سیمای ایران