اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
تخفیف شگفت انگیز فقط تا پایان ۲۵ فروردین

طرز تهیه پاستا با مرغ و قارچ

ایتالیا را می توان مهد پاستاها و پیتزاهای امروزی دانست و طرز تهیه پاستا با مرغ و قارچ یکی از دستورات آشپزی است که باید نوع اصیل آن را در این کشور جست و جو کرد. گندمی که در دل طبیعت می روید می تواند به شما غذایی را تقدیم کند که با مشاهده آن هر کودک و بزرگسالی، شگفت زده شده و شادمان شوند. پاستا فرزند طبیعت است و می توان ریشه این غذا را در زمین پیدا کرد. ما قصد داریم با ارائه طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ در این مطلب شما را به دیدار گندم های تازه طبیعت دعوت کنیم و با پخت پاستا، شما را با این طبیعت زیبا آشنا تر کنیم.

در این قسمت از آموزش آشپزی، ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ گفته می شود و پس از آن دستور پخت آن ذکر می شود.

طرز تهیه پاستا با مرغ و قارچ

مواد اولیه پاستا مرغ و قارچ

  1. کره ۴ قاشق غذاخوری
  2. سینه مرغ خرد شده ۱ عدد
  3. قارچ خرد شده ۲ فنجان
  4. آرد همه منظوره ۱/۴ فنجان
  5. شیر ۱ فنجان
  6. فتوچینی یا اسپاگتی ۲۲۵ گرم
  7. نمک و فلفل به میزان دلخواه
  8. پودر سیر ۱ قاشق چایخوری
  9. سير رنده شده ٢ حبه
  10. پنیر پارمزان ۱/۴ فنجان
  11. جعفری مقداری برای تزیین

طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ

  1. در یک قابلمه بزرگ دو قاشق کره بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید.
  2. تکه های مرغ و قارچ خرد شده را اضافه کنید و با کره تفت دهید.
  3. حدود ۵ الی ۷ دقیقه مرغ و قارچ را تفت دهید تا رنگ مرغ عوض شود و هیچ جای آن صورتی نباشد.
  4. مرغ را با نمک، فلفل و پودر سیر و سير رنده شده مزه دار کنید. سپس مرغ و قارچ را داخل ظرفی بریزید و کنار بگذارید.
    ۲ قاشق باقیمانده کره و آرد را داخل همان قابلمه بریزید و هم بزنید.
  5. شیر را اضافه کنید و خوب هم بزنید.
  6. سس را حرارت دهید تا به جوش بیاید. وقتی سس پاستا غلیظ شد حرارت را کم کنید.
  7. مرغ و قارچ را مجددا داخل قابلمه بریزید.
    پاستا را داخل قابلمه بریزید و با سس ترکیب کنید.
  8. سپس در قابلمه را بگذارید و اجازه دهید پاستا مرغ و قارچ به مدت ۲۰ الی ۲۵ دقیقه بپزد و آل دنته شود.
  9. هر از گاهی پاستا را هم بزنید تا به ته قابلمه نچسبد. پاستارا بچشید و اگر لازم است مقداری نمک و فلفل به آن اضافه کنید. پاستا مرغ و قارچ فوری را با پنیر پارمزان و جعفری خرد شده تزیین کنید و در ظرف مناسب سرو کنید.
پاستا مرغ و قارچ

 

نکات طلایی در طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ

  1. آل دنته اصطلاحی ایتالیایی برای پخت پاستا و غیره است و به این معنا است که پاستا نباید بیش از حد نرم شود، بلکه اطراف پاستا باید کاملا نرم و مغز آن کمی سفت باشد.
طرز تهیه پاستا با مرغ و قارچ

درباره پاستا با مرغ و قارچ بیشتر بدانیم

ریحان اولین قصه را برای شما در این پاستا تعریف می کند و شما می توانید با نوازش دستان این سبزی تازه، از عطر و طعم این پاستا لذت ببرید. شاید بزرگ ترین حسن در طرز تهیه پاستا با مرغ و قارچ، وجود ریحان دوست داشتنی باشد. لذت بخش ترین دستور غذایی می تواند طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ باشد و علت این لذت بخش بودن، وجود مبارک مواد غذایی سالم و خوش طعم در این نوع پاستا می تواند باشد. اولین تجربه پخت پاستا شاید برای شما کمی سخت باشد اما اگر خوان اول را رد کنید و در تجربه های دیگر ماهرانه تر عمل کنید، به گنج نایاب طرز تهیه پاستا با مرغ و قارچ، خواهید رسید و می توانید پاستایی درست و اصولی تهیه کنید. هیچ چیز زیباتر از پاستایی غوطه ور در لباسی سفید و زیبا، نیست.

فواید پاستا با مرغ و قارچ

وجود مرغ در پاستا با مرغ و قارچ می تواند تامین کننده خوبی برای میزان پروتئین مورد نیاز بدن باشد. قارچ موجود در پاستا با مرغ و قارچ هم منبع غنی پروتئین می باشد و فواید زیادی برای بدن دارا می باشد. وجود سبزی خوش عطر و خوش طعمی مانند ریحان در نیز می تواند نیاز افراد را به تامین مواد معدنی مورد نیاز خود، برطرف کند. در کنار این موارد باید به دلیل وجود ریحان در پاستا با مرغ و قارچ، خوشحال بود، زیرا با این سبزی هر روح خسته ای را می توان جانی دوباره بخشید.

طرز تهیه مرغ و قارچ

آموزش آشپزی شاید نوعی گشت و گذار در دنیای اطراف باشد و بدون تصور سرگذشت مواد غذایی نمی تواند چندان لذت بخش باشد.هر فردی بر اساس میزان استعداد و توانایی خود می تواند از این دنیای رنگی آشپزی بهره جوید و افراد توانمند حتی شاید بتوانند مدرک بین المللی آشپزی خود را هم دریافت کنند. شما میتوانید با مراجعه به سایت آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو علاوه بر آموزشطرز تهیه پاستا مرغ و قارچ از آموزش های دیگر مانند طرز تهیه پاستا پنه آلفردو نیز بهره مند شوید همچنین می توانید از دوره های آموزشی مهارتی که برای شما در نظر گرفته شده استفاده کنید و مدرک معتبر بین المللی دریافت کنید که میتواند شانس شما را برای مهاجرت از طریق آشپزی افزایش دهد.

طرز تهیه مرغ و قارچ

4/5 (1 نظر)
ارسال دیدگاه