اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران

طرز تهیه مسما بادمجان با پنیر کبابی

مسما بادمجان با پنیر کبابی، تابه حال افراد زیادی را مجذوب خود کرده است و برای افرادی که به دنبال آموزش غذاهای محلی هستند، می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. شاید هنگام سفر به شمال کشور با این غذا اشنا شده باشید، آیا تا به حال تجربه طعم متفاوت آن را داشته اید. غذاهای محلی به دلیل اصالتی که دارا هستند، هیچ گاه از خاطره انسان پاک نمی شوند و همیشه شما می توانید ردی از خاطراتی که این غذاها برای شما ایجاد کرده اند را در ذهن خود مشاهده کنید. البته در طرز تهیه مسما بادمجان با پنیر کبابی، کاملا سنت رعایت نشده است و ما در این دستور غذایی تغییراتی را نیز ایجاد کرده ایم. شما می توانید تقابل سنت و مدرنیته را در طرز تهیه مسما بادمجان با پنیر کبابی، شاهد باشید. طرز تهیه مسما بادمجان با پنیر کبابی، به دلیل تازه بودن دستور پخت آن، دارای فوت و فن های زیادی است. در این مطلب با این فوت و فن ها بیش تر آشنا خواهید شد، پس با آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو در این مقاله همراه باشید تا یک غذای فوق العاده عالی به نام مسما بادمجان با پنیر کبابی را به شما معرفی کند.

فهرست

  1. مواد اولیه مسما بادمجان با پنیر کبابی
  2. طرز تهیه مسما بادمجان با پنیر کبابی
  3. نکات طلایی در طرز تهیه مسما بادمجان با پنیر کبابی
  4. درباره مسما بادمجان با پنیر کبابی بیشتر بدانیم

در این قسمت از آموزش آشپزی، ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای طرز تهیه مسما بادمجان با پنیر کبابی گفته می شود و پس از آن دستور پخت آن ذکر می شود.

طرز تهیه مسما بادمجان رستورانی

مواد اولیه مسما بادمجان با پنیر کبابی

  1. پنیرکبابی یک بسته
  2. بادمجان سرخ شده متوسط شش عدد
  3. گوجه‌ فرنگی متوسط سه عدد
  4. پیاز متوسط یک عدد
  5. روغن کانولا شش قاشق غذا خوری
  6. غوره ۱/۲ پیمانه
  7. رب ۱/۴ پیمانه
  8. نمک، زردچوبه ،فلفل ،دارچین و زعفران

طرز تهیه مسما بادمجان با پنیر کبابی

  1. ابتدا شروع به تفت دادن پیازها در تابه با کمی روغن می کنیم.
  2. پس از کمی نرم شدن پیازها، ادویه ها را اضافه می کنیم.
  3. در گام بعد بهتر است ابتدا رب با کمی روغن تفت داده شود و سپس به پیاز اضافه شود.
  4. آب جوش را به پیازها اضافه می کنیم. (می توانید از استاک استفاده کنید. برای طرز تهیه استاک به پیج آشپزشو مراجعه فرمایید)
  5. سپس بادمجان را به همراه غوره اضافه کرده و ۳۰ دقیقه اجازه میدهیم تا بپزد.
  6. سپس گوجه ها را جداگانه سرخ می کنیم.
  7. پنیرهای کبابی در کمی روغن تفت میدهیم سپس ۱۰دقیقه آخر به خورش اضافه می کنیم.
طرز تهیه مسما بادمجان

نکات طلایی در طرز تهیه مسما بادمجان با پنیر کبابی

اکثر مواد غذایی موجود در طرز تهیه مسما بادمجان با پنیر کبابی به صورت سرخ شده تهیه می گردند، بنابراین باید به فکر استفاده از روغن هایی سالم باشید تا سلامتی شما به طور کامل تامین گردد. پیشنهاد ما به شما استفاده از روغن کانولا، کنجد و یا روغن زیتون می باشد.

درباره مسما بادمجان با پنیر کبابی بیشتر بدانیم

زعفران طلایی موجود در طرز تهیه مسما بادمجان با پنیر کبابی به عنوان چاشنی می تواند تداعی کننده انوار طلایی نور خورشید باشد. بادمجان طلایی رنگ شده در این غذا می توانید همانند زمینی پر از گل های آفتابگردان باشد که همه این گل ها رو به سوی خورشید دارند. طعم این غذا شما را به یاد یک صبح زیبای تابستانی، با رنگ های طلایی خواهد انداخت. اگر زمانی دوست داشتید شاهد طلوع زیبای خورشید باشید، مسما بادمجان با پنیر کبابی را آماده کنید. می توانید برای رسیدن به یک حس زیبا از مسما بادمجان با پنیر کبابی، استفاده کنید. حس قرار داشتن در برابر باد ملایم صبحگاهی که در زیر نور خورشید به صورت شما می نوازد.

مسما بادمجان با پنیر کبابی را شاید بتوان نقطه تلاقی بین دو روز دانست. غروب خورشید هم می تواند مثال خوبی برای طرز تهیه مسما بادمجان با پنیر کبابی، باشد، اگر به این مساله شک دارید می توانید به رنگ های به کار رفته در این غذا دوباره توجه کنید.

مسما بادمجان با پنیر کبابی را می توان حتی پلی برای رسیدن به طعم های تازه و اصیل دانست. این پل شما را به دوردست ها خواهد برد، به شهر غذاهایی زیبا و خوش طعم که با آن ها می توانید لحظات خوبی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید.

طرز تهیه مسما بادمجان - آشپزشو

در میان مشاغل مورد نیاز در کشور‎های پیشرفته دنیا از جمله کانادا، آمریکا، استرالیا و کشور‎های اروپایی برخی مشاغل خدماتی نظیر آشپزی، فرصتی مناسب برای افرادی که در این زمینه فعالیت می‎کنند را فراهم می‎کنند. از این رو کسانی قصد مهاجرت از طریق آشپزی را دارند می توانند با دریافت مدرک معتبر بین المللی شانس خود را برای این منظور افزایش دهند.

0/5 (0 نظر)
ارسال دیدگاه