طرز تهیه کیک

نمایش 1–12 از 18 نتیجه

برای طرز تهیه کیک حقایق و البته نکات کلیدی مختلفی موجود است. آیا تاکنون توجه کرده اید که چرا با استفاده از برخی از روش ها و با در نظر گرفتن همه ی دستورالعمل ها و مواد اولیه ی تازه چرا کیک تهیه شده به اندازه ی دلخواه رضایت بخش نیست. در پاسخ به این پرسش لازم است بگوییم در طرز تهیه کیک نکات کلیدی مختلفی موجود است. در برخی از مواقع حتی ساده ترین مورد نیز اگر در اولویت قرار نگیرد می تواند همه ی زحمات شما را به باد دهد.

متاسفانه بسیاری از ما از این نوع فوت و فن های خاص غافل هستیم و اطلاعات کاملی در این زمینه را نداریم. به همین دلیل ما سعی کرده ایم این بار در آموزش آشپزی که برای شما عزیزان تدارک دیده‌ایم. طرز تهیه کیک و همه ی نکات اصولی و البته دستورالعمل و رازهای ویژه در تهیه انواع مختلف از کیک ها بپردازیم.

فیلم های آموزشی طرز تهیه کیک

در آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو همه ی موارد یاد شده را می توانید با بهره مندی از فیلم‌های آموزشی مختلف، مقالات و یا با استفاده از پکیج های مختلف به دست آورید.
مدرسین با تجربه و کاردان ما در آشپزشو قنادشو سعی دارند با ارائه ی نکات کلیدی در طرز تهیه کیک شما را در رسیدن به بهترین نوع از کیک ها یاری کنند. با ما می توانید در کوتاهترین مدت زمان به لیست بسیار زیادی از انواع کیک ها دسترسی داشته باشید.
برای رسیدن به بهترین طعم و حالت کیک باید فوت و فن های آن را رعایت کنید. در صورتی که به اشتباهات خود پی ببرید می‌توانید با صرف کمترین زمان و هزینه همانند یه سرآشپز حرفه ای کیک‌های خود را بپزید.

در مجموعه آشپزشو قنادشو سعی شده است تا با پاسخ گویی به سوالات هنرجویان و رفع اشکالات آن‌ها بهترین خروجی را از فیلم‌های آموزشی داشته باشیم. به گونه ای که هیچ تفاوتی در مهارت افرادی که در کلاس های حضوری ما شرکت میکنند با افرادی که فیلم های آموزشی ما را تهیه کرده‌اند وجود ندارد. هر دو قشر با توجه به علاقه خود به یک اندازه مهارت کسب خواهند کرد.

ما همچنین برای افرادی که اهل مطالعه هستند و دوست دارند تا دستور پخت ها را به صورت نگارش شده مطالعه کنند. و همچنین در کنار روش پخت هر کیک به همراه فوت و فن آن اطلاعات بیشتری را نیز کسب کنند. اقدام به نگارش مطالب مهیجی کرده ایم که در ادامه به معرفی چند نمونه از محبوب ترین این مقالات میکنیم. در صورت علاقه میتوانید به قسمت مقالات آشپزشو قنادشو مراجعه فرمایید تا مجموعه بی نظیری از مطالب ناب آشپزی در دسترس شما عزیزان قرار گیرد.

معرفی انواع کیک

کیک ها با بهره مندی از مواد اولیه مختلف تهیه می شود. در فرهنگ غذایی هر کشوری می توان لیست وسیعی از انواع کیک ها را مشاهده کرد. جالب این است که تهیه ی کیک فقط به یک ناحیه اختصاص داده نشده است. امروزه می توان تهیه ی انواع آن ها را در سراسر جهان مشاهده کرد. همین عامل به آشپزها و شیرینی پزی ها فرصت داده است که بتوانند خلاقیت های ویژه را برای تهیه انواع کیک به کار گیرند.

با گذر زمان همواره شاهد افزوده شدن انواع مختلفی از کیک و شیرینی ها بوده ایم. به نظر می رسد این مسیر ادامه یافته و به لیست بسیار عظیمی در سال های آتی دست پیدا کنیم.

برای تهیه ی کیک باید اصول و نکات اصلی را به خوبی رعایت کرد زیرا هر گونه بی دقتی نتیجه ی دلخواه را از بین خواهد برد. آشپزشو قنادشو در بسته آموزشی طرز تهیه کیک شکلاتی به طور کامل تمامی نکات، فوت و فن ها و دستور پخت انواع مختلف کیک شکلاتی را به علاقه مندان این کیک خوشمزه و پرطرفدار آموزش داده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید بر روی کلمه طرز تهیه کیک شکلاتی کلیک نمایید.

طرز تهیه کیک تولد خانگی

با چند نوع از طرز تهیه کیک تولد آشنا هستید ؟ آیا خواستار این هستید انواع مختلف از کیک های مختص تولد را فرا بگیرید. و این بار در روزهای تولد بتوانید همه را شگفت زده کنید. وجود تنوع مختلف در این مورد نه تنها یک گزینه ی مطلوب برای بانوان بلکه برای همه ی افرادی که در زمینه ی تهیه ی کیک تولد فعالیت دارند می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد. از سوی دیگر شما با به دست آوردن مهارت کافی در این زمینه در کوتاهترین مدت زمان می توانید به توع وسیعی از انواع کیک های تولد دسترسی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله مراجعه فرمایید.

طرز تهیه کیک یزدی

طرز تهیه این کیک خوشمزه یزدی، می تواند تداعی کننده زمینی پر از گل های سفید و خوشبو کنجدی باشد. اگر در طرز تهیه کیک یزدی، زعفران هم موجود باشد، می توانید از عطر و طعم زعفران سرمست شده و انوار طلایی نور خورشید را در این شیرینی برای خود متصور شوید. برای یادگیری طعم فوق العاده کیک یزدی که آن را به شیرینی مورد علاقه همه نسل ها تبدیل کرده است به مقاله آن مراجعه فرمایید.

طرز تهیه کیک دسر

کیک دسر یکی از محبوب ترین نوع دسر ها در میان ملل مختلف است. لیست بسیاری از انواع کیک دسر موجود است که در مقاله به آن‌ها اشاره شده است. برای تهیه ی کیک دسر در نظر گرفتن برخی از نکات بسیار الزامی است. زیرا در غیر این صورت نتیجه ی دلخواه کسب نخواهد شد.

طرز تهیه کیک بدون فر

دلیل مهم اقدام برای دستیابی به طرز تهیه کیک بدون فر، می تواند غیر از خاطره آفرینی آن، کمبود امکانات در برخی مکان ها باشد. در برخی مناطق ممکن است افرادی، اجاق گازهایی بدون فر داشته باشند. یا فر گاز آن ها مشکلی داشته باشد. در این حالت، طرز تهیه کیک بدون فر می تواند راه حل بسیار خوبی برای محروم نشدن این افراد از تجربه شیرین کیک پختن باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دانستن نکات طرز تهیه کیک بدون فر به مقاله مراجعه فرمایید.

آموزش طرز تهیه کیک در آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو

در آخر گفتنی است که مجموعه آشپزشو قنادشو برای هنرجویانی که مهارت آشپزی را از طریق ویدیو‌های آموزش آشپزی فرامی‌گیرند. همانند کسانی که در دوره‌های حضوری شرکت می‌کنند. شرایط یکسانی را در نظر می‌گیرد. و همان‌گونه که به سؤالات هنرجویان در دوره‌های حضوری پاسخ داده می‌شود. به سؤالات هنرجویانی که فیلم‌های آموزشی را تهیه‌کرده‌اند نیز به‌صورت آنلاین پاسخ داده‌ خواهد شد.

همچنین این هنرجویان می‌توانند برای دریافت مدرک بین‌المللی آشپزی خود نیز از طریق مجموعه آشپزشو قنادشو اقدام نمایند. شما میتوانید از این مدرک معتبر برای مهاجرت از طریق آشپزی بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت می‌توانید به مقاله مهاجرت از طریق آشپزی مراجعه فرمایید.

اطلاعات بیشتر ...