طرز تهیه فینگرفود

نمایش دادن همه 12 نتیجه

طرز تهیه فینگرفود : به‌احتمال زیاد تاکنون اسم فینگرفود را شنیده‌اید و در بسیاری از مراسم و جشن‌ها طعم آن‌ها را چشیده‌اید. برخی از افراد فکر می‌کنند که فینگرفود غذایی جدید می‌باشد که با به وجود آمدن آشپزی مدرن توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای را کسب کنند. ولی واقعیت این نیست. زیرا این نوع خوراکی‌ها همواره از دیرباز در بین ملل مختلف مورداستفاده قرار می‌گرفت. در بیشتر اوقات از فینگرفود به‌عنوان لقمه کوچک یاد می‌شود. ساده‌ترین نوع این خوراکی که همه‌ی ما تابه‌حال آن را تجربه کرده‌ایم نان، پنیر و سبزیجات می‌باشد. البته امروزه با استفاده و بهره‌مندی از شیوه و تجهیزات جدید به ما فرصت داده شده این نوع خوراکی‌ها را با ساختار دیگر تهیه و تزیین کنیم. به‌گونه‌ای که در نگاه اول به‌عنوان یک غذای جدید به نظر برسد.
تاریخچه فینگرفود
مردمان ساکن کشور فرانسه از قرن هجدهم از غذاهایی استفاده کردند که در آن زمان به‌جای فینگرفود، به آن کانپس می‌گفتند. فرانسوی‌ها با قرار دادن برخی مواد در داخل تکه‌ای نان، غذاهایی در اصطلاح به‌اندازه‌ی انگشت یا همان فینگرفود را وارد برنامه‌ی غذایی خود نمودند.

سپس پس از گذشت مدتی، استفاده از فینگرفود در میان قبایل آمریکایی گسترش یافت. سیاست استفاده از این تکه‌های کوچک و تک نفره در مهمانی‌ها و مجالس جشن‌های مختلف در آمریکا، راحت بودن امکان توانایی حمل یک فینگرفود تک نفره با یک ظرف نوشیدنی به‌صورت هم‌زمان بود. افراد در هنگام حضور در این‌گونه جشن‌ها می‌توانستند به‌راحتی فینگرفود و نوشیدنی تهیه شده در جشن را سرو نمایند.

این امر در صورت نبود فینگرفود و تنها وجود غذاهای پرحجم، امکان راحتی هر فرد در استفاده از غذاها را از بین می‌برد. با این کار هر فرد با برداشتن نوشیدنی و فینگرفود خود، می‌توانست در گوشه‌ای بنشیند و غذاها را میل نماید. از فینگرفود های که در آن زمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گرفت می‌توان به فینگرفود بال بوفالو اشاره نمود. این فینگرفود اولین بار توسط یک آمریکایی برای فرزندش در نیمه‌شب تهیه شد.
انواع فینگرفود
تنوع بسیار وسیعی از فینگرفود در دست است و روزانه نیز به لیست آن‌ها موارد جدیدی افزوده می‌شود. اما ما فینگرفود رو به سه دسته کلی تقسیم کرده‌ایم. و هر یک در مقاله‌ای جدا به‌صورت کامل موردبررسی قرار داده‌ایم. علاقه‌مندان به اطلاعات بیشتر نسبت به فینگرفود می‌توانند بامطالعه این مقالات اطلاعات ارزشمندی را به دست بیاورند. همچنین در این مقالات طرز تهیه چندین مدل فینگرفود نیز بیان شده است. مجموعه آشپزشو قنادشو همچنین در کنار نگارش مقالات سعی به تهیه فیلم‌های آموزش آشپزی نیز کرده است. تا علاقه مندان بتوانند با صرف کمترین وقت و هزینه به مهارتی باور نکردنی برسند. زیرا همیشه سرآشپز بین‌المللی ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات هنرجویان خود هست. در صورت بروز هرگونه مشکل در حین آموزش همانند کلاس‌های حضوری به سؤالات شما پاسخ داده خواهد شد.
فینگرفود گرم
فینگرفود گرم یکی از انواع فینگرفود ها می‌باشد که توانسته است همواره در مراسم های مختلف از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. در مقاله سعی شده است با ارائه‌ی اطلاعات مفید و ارزشمندی در مورد این نوع از خوراکی‌ها به‌طور ویژه دلیل محبوبیت و البته نحوه تهیه‌ی آن‌ها آشنا شوید.
فینگرفود سرد
فینگرفود سرد جزو محبوب ترین فینگرفودها می باشد زیرا هم تنوع وسیعی برای این مورد موجود است. و هم دیگر نیازی به گرم کردن آن قبل از سرو کردن نیست. شما به راحتی می توانید انواع فینگرفود سرد را تهیه کنید. و در زمان دلخواه آن را در مهمانی و جشن های ویژه استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فینگرفود سرد و آشنایی با طرز تهیه آن به مقاله آن مراجعه فرمایید.
فینگرفود دریایی
در مقاله فینگرفود دریایی سعی کرده‌ایم به‌طورکلی در مورد انواع فینگرفود دریایی اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. همه ی ما با تنوع وسیعی از فینگرفود ها آشنا هستیم. در سال‌های اخیر استفاده از انواع مختلف از این نوع از خوراکی‌ها به دلیل دارا بودن مزیت‌های ویژه در آن‌ها به یک انتخاب مطلوب برای مهمانی‌ها تبدیل‌شده است.
اهمیت فینگرفود
دلیل آنکه فینگرفود امروزه توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای کسب کنند و به‌طور عمده در مهمانی و مجالس گوناگون به چشم بخورد آن است که این خوراکی‌ها به‌آسانی آماده و تهیه می‌شود. همچنین هزینه‌ی لازم برای تهیه‌ی آن‌ها نیز بسیار مطلوب و به‌صرفه است.

آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو به طرز تهیه فینگرفود برای تولد پرداخته‌ایم و ایده‌های فوق‌العاده‌ای در این مقاله برای شما عزیزان فراهم‌شده است. تمامی طرز تهیه آن توسط سرآشپز بین‌المللی آشپزشو قنادشو فراهم شده است. ایشان به‌طور کامل فوت‌وفن‌های آن و تجربه چندین ساله خود را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

از سوی دیگر فینگرفود به عنوان یک میان وعده به‌طور کافی مقوی و دارای نکات مثبت است. شما برای تهیه‌ی آن‌ها مجبور نیستید زمان بیشتری را صرف کنید. درگذشته ازآنجاکه خوردن غذا با دست بسیار رونق داشت انواع مختلفی از فینگرفود تهیه می‌شد. به همین دلیل تحت هیچ شرایط این خوراکی‌ها به‌تازگی وارد دنیای آشپزی نشده است.

ازآنجاکه برای افراد حاضر در یک مجلس یا مهمانی قرار است فینگرفود تهیه شود. باید متناسب با تعداد حاضرین موجود مواد استفاده نیز بیشتر باشد. به همین دلیل در اصول‌های ویژه که به طرز پخت آن‌ها اشاره می‌شود همواره حجم زیادی از مواد غذایی در نظر گرفته می‌شود.
مزایای انواع فینگرفود
به طور کلی باید گفت که فینگرفود یا غذاهای انگشتی، فواید بسیار زیادی دارند. و اهمیت زیادی در میان انواع غذاها پیدا کرده‌اند. افراد زیادی در جامعه به استفاده از فینگرفود در میهمانی‌ها و جشن‌های خود اهمیت می‌دهند. تک نفرِ بودن و امکان سرو راحت فینگرفود ها از دلایل محبوب شدن در میان مردم می باشند. کم حجم بودن فینگرفود می تواند امکان استفاده از این غذاها را حتی برای افرادی که رژیم غذایی خاصی دارند هم، فراهم نماید. با داشتن فینگرفود در لوازم پذیرایی خود در میهمانی ها، می تواند میزبان خوبی برای افراد با انواع مختلف سلیقه ها و حتی رژیم‌های غذایی مختلف باشید. با تهیه‌ی فینگرفود های مختلف به‌وسیله‌ی مواد اولیه‌ی متفاوت، می‌توانید تبدیل به یک میزبان عالی شوید.
فینگرفود برای کودکان
فینگرفود برای کودکانی که تازه توانایی خوردن خوراکی‌های مختلف را کسب می‌نمایند، می‌تواند تحریک‌کننده باشد و میل کودک به خوردن غذاها را افزایش دهند. وجود قالب‌های عروسکی می‌تواند شمارا در تهیه فینگرفود های متنوع برای کودکان خردسال خود یاری نماید. از سن ۷ ماهگی می توانید انواع میوه ها و سبزیجات نرم را کم کم به شکل فینگرفود و با طرح کودکانه برای خردسالان خود تهیه نمایید. در ۹ ماهگی توانایی تشخیص کودکان بهتر می شود و می توانید انواع میوه های نرم مانند گلابی و موز رسیده و یا سبزیجات بخار پز شده را رفته رفته در برنامه غذایی فرزند خود اضافه نمایید.

باید توجه کرد که نباید از مواد غذایی سفت مانند آجیل ها و مغزها در تهیه فینگرفود های کودکان استفاده کرد. همچنین میوه های سفت و نارس را که هضم سختی دارند نباید به طور کلی در سبد غذایی مورد استفاده ی کودکان قرار گیرد. در نهایت تمام والدین باید مراقب غذا خوردن کودکان خود باشند و کودکان خود را در هنگام خوردن غذا تنها نگذارند.
طرز تهیه فینگرفود برای مهمانی
برای یادگیری طرز تهیه فینگرفود برای مهمانی، می توانید به مقاله‌ای با همین نام که توسط سرآشپز بین‌المللی ما نگارش شده است مراجعه کنید و با یادگیری موارد ذکرشده در مقاله و تهیه آن در میهمانی‌های خود، میزبانی را برای خود به راحت‌ترین کار تبدیل نمایید. در هزینه‌های لازم در تهیه یک میهمانی صرفه‌جویی کنید و دیگر دست به تهیه انواع غذاها در حجم زیاد و شیوه‌ی سرو دشوار نزنید.

فینگرفود برای افرادی که در میهمانی‌ها و مجالس خجالت می‌کشند تا حجم زیادی غذا را سرو کنند، بسیار مناسب است. کم دردسر بودن نحوه‌ی پذیرایی و تمیز نمودن خانه با استفاده از فینگرفود پس از یک میهمانی، از مزایای فینگرفود می‌باشد.
امکان تنوع دادن در مواد اولیه هم از ویژگی‌های مثبت تهیه این نوع غذاها می‌باشد. استفاده از فینگرفود حتی در وعده ی صبحانه و عصرانه هم زیاد است. برای مثال تغییر در نحوه‌ی سرو نان و پنیر سبزی از شکل سنتی به شکل یک فینگرفود بسیار شکیل، از نمونه‌های فینگرفود های صبحانه می‌باشند.

اطلاعات بیشتر ...