اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
تخفیف شگفت انگیز فقط تا پایان فروردین

طرز تهیه خوراک لوبیا ایتالیایی

خوراک لوبیا ایتالیایی

لوبیا، این ماده غذایی شیرین و خوش طعم، از دیرباز ماده اولیه بسیاری از غذاهای خوش طعم تاریخ بوده است. در این مقاله یکی از بهترین دستور پخت های غذای رژیمی به نام طرز تهیه خوراک لوبیا ایتالیایی را به شما ارائه خواهیم داد. بخش مهمی از آموزش آشپزی، یادگیری غذاهای رژیمی است.  این دستور پخت نیز در دسته غذاهای رژیمی قرار می گیرد. پس برای یادگیری این غذاهای رژیمی اما بسیار خوشمزه با آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو همراه باشید.

فهرست

  1. مواد اولیه خوراک لوبیا ایتالیایی
  2. طرز تهیه خوراک لوبیا ایتالیایی
  3. نکات طلایی در طرز تهیه خوراک لوبیا ایتالیایی
  4. درباره خوراک لوبیا ایتالیایی بیشتر بدانیم
  5. فواید خوراک لوبیا ایتالیایی

در این قسمت از آموزش آشپزی، ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای طرز تهیه خوراک لوبیا ایتالیایی گفته می شود و پس از آن دستور پخت آن ذکر می شود.

مواد اولیه خوراک لوبیا ایتالیایی

  1. لوبیا چیتی یک و نیم پیمانه
  2. ماکارونی صدفی یک پیمانه
  3. سوسیس سه عدد
  4. پیاز سرخ شده سه قاشق غذاخوری
  5. رب گوجه فرنگی یک قاشق غذاخوری
  6. نمک،فلفل،زردچوبه به مقدار لازم

طرز تهیه خوراک لوبیا ایتالیایی

  1. لوبیا را قبل از پخت، چند ساعت در آب خیس کرده و آب آن را عوض می‌کنیم.
  2. سپس با حرارت ملایم می‌ پزیم.
  3. ماکارونی را با یک قاشق نمک و کمی روغن مایع در آب جوش می‌ریزیم .منتظر میشویم تا بپزد (نباید خیلی نرم شود و مانند اسپاگتی می بایست آماده شود).
  4. لوبیای پخته شده را با پیاز داغ مخلوط کرده .رب و نمک و فلفل و زردچوبه را به آن اضافه می‌کنیم.
  5. سوسیس‌ها را حلقه حلقه کرده و داخل لوبیا می‌ریزیم.
  6. بعد از اینکه سوسیس‌ها پخت، ماکارونی پخته شده را داخل لوبیا می ریزیم . پس از چند جوش و جا افتادن لوبیا، غذا را از روی شعله برمی‌داریم.

غذای شما آماده است و می توانید نوش جان کنید.

نکات طلایی در طرز تهیه خوراک لوبیا ایتالیایی

  1. برای خوش عطر شدن این خوراک می توانید از پودر لیمو عمانی استفاده کنید.
  2. برای تزیین نیز حتما از جعفری استفاده کنید.
  3. این خوراک لوبیا ایتالیایی را می توانید با کمی لیمو‌ترش نوش جان کنید.
  4. بهتر است از ماکارونی صدفی برای پخت این خوراک استفاده کنید‌ .در صورت در دسترس نبودن ماکارونی صدفی می توانید از اشکال دیگر ماکارونی استفاده نمایید.
  5. بهتر است باقی مانده این غذا را در یخچال نگهداری کنید .بهترین روش استفاده از این غذا، به صورت گرم و ساده می باشد.
طرز تهیه خوراک لوبیا ایتالیایی

درباره خوراک لوبیا ایتالیایی بیشتر بدانیم

خوراک لوبیا ایتالیایی، از آن دسته از غذاها است که برای هر سه وعده اصلی شما می تواند مناسب باشد، اما با توجه به اهمیت صبحانه و لزوم دریافت پروتئین در این وعده غذایی، استفاده از آن در وعده صبحانه، مطلوب تر می باشد. همچنین طرز تهیه خوراک لوبیا ایتالیایی، گزینه بسیار مناسبی برای گیاهخواران می باشد . آن ها با طبخ این غذا می توانند به میزان زیادی پروتئین مورد نیاز خود را دریافت کنند. غوطه وری لوبیاهای قهوه ای در دل خوراک ممکن است شما را به یاد کشتی هایی در دل دریا بیندازند.

در شهرهای شمالی کشورمان خوراک لوبیا، طرفداران زیادی دارد . مردم این منطقه علاقه خاصی به این غذا دارند. لوبیا چیتی را به دلیل اصالتی که دارا می باشد ،به عنوان گل سر سبد حبوبات می توان در اکثر غذاها مشاهده کرد. طعم و مزه این خوراک بسیار مطلوب است و یک بار امتحان کردن آن را به شما پیشنهاد می کنیم. طرز تهیه خوراک لوبیا ایتالیایی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن ها هم از این غذای رژیمی لذت ببرند.

فواید خوراک لوبیا ایتالیایی

خوراک لوبیا ایتالیایی، به علت دارا بودن مقدار زیادی لوبیا، سرشار از پروتئین و فیبر است. پروتئین موجود در این غذا تفاوت چندانی با پروتئین گوشت ندارد .چه بسا این غذا دارای پروتئین سالم تری می باشد. همچنین، فیبر آن نه تنها به حرکات روده کمک می کند، بلکه تحقیقات نشان داده است که در پایین آوردن کلسترول خون نیز نقشی مهم دارا است. حتی فیبر موجود در غذا، سرطان روده بزرگ را نیز کاهش می دهد. اگر لوبیا چیتی را به همراه گوشت چرخ کرده مصرف کنید، می توانید کمک بزرگی به افزایش میزان متابولیسم بدن خود کنید. این خوراک، به علت دارا بودن لوبیا چیتی می تواند به شما برای بهبود عملکرد کلیه کمک کند. کالری لوبیا چیتی بسیار پایین است از این رو میزان چربی در این لوبیا نیز بسیار پایین است.

یادگیری طرز تهیه خوراک لوبیا ایتالیایی برای افرادی که بیمار هستند و باید از غذاهای کم چرب و مفید استفاده کنند، بسیار مفید است. خوراک لوبیا ایتالیایی، برای خانم ها و افرادی که قصد گرفتن رژیم برای کاهش وزن را دارند بسیار کاربردی و کمک کننده خواهد بود. همچنین خوراک لوبیا ایتالیایی، برای افرادی که به دنبال تهیه یک دستور غذایی مقوی و ساده رژیمی هستند، بسیار گزینه مناسبی می باشد.

در میان مشاغل مورد نیاز در کشور‎های پیشرفته دنیا از جمله کانادا، آمریکا، استرالیا و کشور‎های اروپایی برخی مشاغل خدماتی نظیر آشپزی، فرصتی مناسب برای افرادی که در این زمینه فعالیت می‎کنند را فراهم می‎کنند. از این رو کسانی قصد مهاجرت از طریق آشپزی را دارند می توانند با دریافت مدرک معتبر بین المللی شانس خود را برای این منظور افزایش دهند.

 

0/5 (0 نظر)
ارسال دیدگاه